بیمارستان گاندی در تهران در روز پنج شنبه، 5 بهمن ماه 1402، دچار حریق شد. این اتفاق باعث پیش آمدن سوالاتی درباره رئیس هتل بیمارستان گاندی شد. در اینجا با رئیس بیمارستان گاندی، دکتر بنی اسد آشنا خواهید شد در شب پنجشنبه هفته گذشته، خبری درباره آتش سوزی بزرگ در بیمارستان گاندی منتشر شد و

تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
کد خبر : 1579
رئیس بیمارستان گاندی دکتر بنی اسد

بیمارستان گاندی در تهران در روز پنج شنبه، 5 بهمن ماه 1402، دچار حریق شد. این اتفاق باعث پیش آمدن سوالاتی درباره رئیس هتل بیمارستان گاندی شد.

در اینجا با رئیس بیمارستان گاندی، دکتر بنی اسد آشنا خواهید شد

در شب پنجشنبه هفته گذشته، خبری درباره آتش سوزی بزرگ در بیمارستان گاندی منتشر شد و این خبر باعث نگرانی بسیاری از مردم شد. اما خوشبختانه، در این حادثه هیچ فوتی یا مصدومی رخ نداد. با این حال، آتش بخش‌های زیادی از بیمارستان به خاطر حریق تخریب شد و عملکرد معمول بیمارستان را مختل کرد. به همین دلیل، رئیس بیمارستان گاندی در یک ویدیو، خواستار حمایت مسئولان برای کارکنان بیکار شده این بیمارستان شد. این ویدیو در فضای مجازی منتشر شد و با واکنش‌هایی از سوی بسیاری از افراد و همچنین مجری مشهور المیرا شریفی مقدم همراه بود.

دکتر محمد حسن بنی اسد، مدیر عامل و مؤسس بیمارستان گاندی تهران است. او فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده و تخصص روانپزشکی (اعصاب و روان) را دارا می‌باشد. ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هستند و بیش از 22 سال سابقه فعالیت در حوزه اعصاب و روان دارند. در طی این سال‌ها، دکتر بنی اسد همواره سعی کرده است تا بیمارستان گاندی را به یک مقصد گردشگری سلامت تبدیل کند و نقش بسیار مهمی در توسعه و تحول این بیمارستان داشته است. بیمارستان گاندی دارای بخش‌های متنوعی از جمله ICU، CCU، ارولوژی، ارتوپدی، زنان و زایمان، داخلی قلب و سایر بخش‌های درمانی است.

بیمارستان گاندی در روز پنج شنبه، 5 بهمن ماه 1402

دچار حریق شد. ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، پس از وقوع آتش سوزی در بیمارستان گاندی، اعلام کرد که تا کنون 5 بار به بیمارستان گاندی اخطار داده شده بود که ساختمان غیر ایمن است، اما تدابیر لازم اتخاذ نشده بود. علت دقیق آتش سوزی در بیمارستان گاندی هنوز مشخص نیست و برخی افراد سیگار کشیدن، برخی نمای کامپوزیت، و برخی دیگر اتصالات برق را به عنوان علت حادثه آتش سوزی در بیمارستان گاندی می‌دانند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.