ممکن است بسیاری فکر کنند که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، در نیم فصل قصد دارد بازیکنانی مانند مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس، یا یاسین سلمانی را جایگزین کند و آنها را از ترکیب حذف کند. اما اطلاعاتی در این باره حاکی از آن است که یحیی در ابتدا نبیل باهویی را به عنوان اولین بازیکنی که

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 1073
یحی

ممکن است بسیاری فکر کنند که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، در نیم فصل قصد دارد بازیکنانی مانند مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس، یا یاسین سلمانی را جایگزین کند و آنها را از ترکیب حذف کند. اما اطلاعاتی در این باره حاکی از آن است که یحیی در ابتدا نبیل باهویی را به عنوان اولین بازیکنی که در نیم فصل از ترکیب حذف خواهد شد، انتخاب کرده است. باهویی که با نظرات رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، و افراد اطرافش، جذب شده بود، به توافق مربیان پرسپولیس نیست.

یحیی ستاره گرانقیمت پرسپولیس

برای اثبات اینکه نبیل در حد پرسپولیس نیست، یحیی در چند بازی به او فرصت داد. اما نبیل، مهاجم سوئدی، تا این لحظه نه تنها موفق به گلزنی و پاس گل نشده است، بلکه در بازی با النصر حرکت تماشایی مهدی ترابی را با یک خطای بی‌مورد روی مدافع عربستانی خنثی کرد و باعث شکایت یحیی از نیمکت شد. به همین دلیل، سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت نام نبیل را در لیست مازاد تیم قرار دهد و در بازی‌های آینده ممکن است به او اعتماد کمتری داشته باشد. قابل ذکر است که در هنگام جذب نبیل باهویی، مدیریت باشگاه پرسپولیس به یحیی گفت که در قرارداد او بندی وجود دارد که اگر تا نیم فصل نتواند انتظارات کادرفنی را برآورده کند، سرمربی تیم می‌تواند او را در لیست مازاد قرار دهد. با توجه به این مسئله، یحیی تصمیم گرفت نبیل را در نیم فصل از لیست تیمش حذف کند و یک مهاجم خارجی گلزن را به جای او قرار دهد. برای بررسی صحت ادعای مدیریت باشگاه پرسپولیس درباره این بند، باید تا نیم فصل صبر کرد. قبلاً باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که با لیاندرو پریرا برای جدایی هم توافق کرده است، اما این بازیکن به دلایل مالی توسط فیفا مسدود شد.

بدیهی است که اگر در قرارداد نبیل ذکر شده باشد که در صورت عدم رضایت کادرفنی، باید در نیم فصل از تیم جدا شود، خود نبیل نشان داده است که چقدر بازیکن معمولی و به نوعی ضعیف بوده است. عملکرد نبیل نه تنها کادرفنی تیم را ناراضی کرده است، بلکه حتی همکاران تیمش نیز او را در حد تیم خود نمی‌بینند. لازم به ذکر است که باهویی با قراردادی به ارزش 350 هزار دلار به پرسپولیس پیوست و اگر تا نیم فصل حتی نصف این قرارداد را هم دریافت کند، باید بسیار راضی باشد. البته این ادعای مدیریت باشگاه پرسپولیس درباره اضافه کردن آن بند، اگر صحت داشته باشد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.