رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه استان فارس اعلام کرد که به مناسبت هفته بسیج، گروهی از حقوقدانان مرکز وکلا قوه قضائیه استان فارس، با حضور در زندان عادل آباد، به زندانیان شهرستان شیراز خدمات مشاوره و حمایت حقوقی رایگان ارائه دادند. ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به زندانیان در شیراز مهرداد ریاحی تاکید کرد که

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 1087
مشاوره به زندانیان

رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه استان فارس اعلام کرد که به مناسبت هفته بسیج، گروهی از حقوقدانان مرکز وکلا قوه قضائیه استان فارس، با حضور در زندان عادل آباد، به زندانیان شهرستان شیراز خدمات مشاوره و حمایت حقوقی رایگان ارائه دادند.

ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به زندانیان در شیراز

مهرداد ریاحی تاکید کرد که بر اثر این تلاش وکلا در مرکز مذکور، بیش از ۳۱۰ زندانی زن و مرد بهره‌مندی از خدمات حقوقی و قضایی رایگان درآمدند.

او افزود: در این تلاش جهادی خداپسندانه، پرونده‌های زندانیان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای قضایی مناسب به آنها ارائه شد.

وی بیان کرد: هدف ارائه مشاوره حقوقی رایگان به زندانیان، افزایش آگاهی و شناخت حقوقی آنان درباره پرونده‌های قضایی خود و همچنین شناسایی راهکارهای قانونی و قضایی برای تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی زندانیان بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.