مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد که به دلیل وجود ظرفیت اضافی، به زودی شروع به عرضه خودروهای وارداتی به متقاضیان جدید خواهد شد که تاکنون در سامانه ثبت‌نام ننموده‌اند. ثبت نام برای متقاضیان جدید خودروهای وارداتی مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد که خودروهای وارداتی در حال راهیابی به ایران هستند و

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 1081
خودروهای وارداتی

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد که به دلیل وجود ظرفیت اضافی، به زودی شروع به عرضه خودروهای وارداتی به متقاضیان جدید خواهد شد که تاکنون در سامانه ثبت‌نام ننموده‌اند.

ثبت نام برای متقاضیان جدید خودروهای وارداتی

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد که خودروهای وارداتی در حال راهیابی به ایران هستند و بر اساس ظرفیت اضافی موجود، در زمان نزدیک، خودروهای وارداتی به متقاضیان جدیدی که تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، عرضه خواهند شد.

مهدی تقدسی بیان کرده است که افرادی که قبلاً در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام نکرده‌اند، اما علاقه‌مند به خرید خودروی وارداتی دارند، می‌توانند با شروع عرضه جدید در سامانه، خودرو را انتخاب کرده و مبلغ مربوطه را واریز کنند.

وی اضافه کرده است که دیگر نیازی به بلوکه کردن مبلغ مانند نوبت اول ثبت نام در اسفندماه سال گذشته نیست. به دلیل وجود ظرفیت اضافی، خودروهای مازاد در سامانه قرار می‌گیرند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، خودروی مورد نظر خود را انتخاب و وجه را واریز کنند. پس از انجام مراحل لازم، خودرو به مشتری تحویل داده می‌شود.

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نیز اظهار کرده است که:

در این مرحله، متقاضیانی که قبلاً در سامانه ثبت نام کرده بودند و در نوبت تحویل خودرو قرار داشتند، اگر هنوز اقدامی برای انتخاب خودرو و واریز وجه نکرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند به خرید خودرو ادامه دهند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.