مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که وضعیت کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌ها به دلیل قانون بودجه سال ۱۴۰۳ محدود خواهد شد. اما این موضوع به معنای جمع آوری کارت‌های اضطراری از جایگاه‌ها در هفته جاری نیست. جعفر سالاری نسب با تأکید بر قانون اجرای بودجه سال ۱۴۰۳، اعلام کرد که وزارت

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر : 2049
سهمیه بنزین

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که وضعیت کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌ها به دلیل قانون بودجه سال ۱۴۰۳ محدود خواهد شد. اما این موضوع به معنای جمع آوری کارت‌های اضطراری از جایگاه‌ها در هفته جاری نیست.

جعفر سالاری نسب با تأکید بر قانون اجرای بودجه سال ۱۴۰۳، اعلام کرد که وزارت نفت ملزم است حداقل ۹۰ درصد توزیع بنزین را توسط کارت شخصی مردم انجام دهد. همچنین، شرکت فراجا نیز باید مقدمات لازم را برای تحویل کارت‌ها به مردم در یک هفته فراهم کند.

وی افزود که کارت اضطراری برای جایگاه‌های سوخت هنوز تا تکمیل مقدمات، موجود خواهد بود.

مدیر عامل بیان کرد که مردم نباید نگران سوخت‌گیری باشند، زیرا هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. تدابیر لازم برای صدور کارت سوخت شخصی در نظر گرفته شده است و با همکاری شرکت فراجا، زمان صدور و تحویل آن به یک هفته کاهش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد که این موضوع هیچ ارتباطی با افزایش قیمت یا کاهش سهمیه بنزین ندارد و مردم باید به هیچ وجه نگران این مسئله نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.