هنگام عبور از مرز ایران به سمت هر مرز دیگری، ارتباط با داخل کشور به صورت قطع یا تماس‌های پرهزینه رومینگ ممکن است. این مسئله یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های مسافران خارج از کشور است، به ویژه زیرا بسیاری از این مسافران خدمات سفر خود را از شرکت‌های داخلی خریداری می‌کنند. عدم وجود یک راه ارتباطی

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 1260
تماس

هنگام عبور از مرز ایران به سمت هر مرز دیگری، ارتباط با داخل کشور به صورت قطع یا تماس‌های پرهزینه رومینگ ممکن است. این مسئله یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های مسافران خارج از کشور است، به ویژه زیرا بسیاری از این مسافران خدمات سفر خود را از شرکت‌های داخلی خریداری می‌کنند. عدم وجود یک راه ارتباطی آسان، قابل اعتماد و قابل دسترس با داخل کشور، آنان را با چالش‌های متعددی مواجه می‌کند.

شرکت سفرهای علی‌بابا اعلام کرده است :

در سال 1401، فروش پروازهای خارجی با یک رشد تقریباً 35 درصدی همراه بوده است. به علاوه، فروش هتل‌ها و تورهای خارجی نیز رشد قابل توجهی داشته است. این اعلامیه باعث شده تا شرکت سفرهای علی‌بابا به رفع دغدغه‌های مربوط به سفرهای خارجی بپردازد و در آخرین اقدام خود، امکان تماس آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کند.

امکان تماس آنلاین،

به سرعت و در سریع‌ترین زمان ممکن، مسافران را از هر نقطه‌ای در جهان به تیم پشتیبانی علی‌بابا متصل می‌کند. این تماس آنلاین به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود و نیاز به تماس رومینگ را از بین می‌برد. با حذف هزینه‌های رومینگ و دسترسی آسان، این اقدام اطمینان خاطر را برای مسافران سفرهای خارجی به همراه دارد.

فرزان بالکانی، مدیر تجربه مشتری شرکت سفرهای علی‌بابا، درباره فعالسازی این امکان می‌گوید:

“هر مسافر لایق تجربه بهترین خدمات در طول سفر خود است. از طرفی، یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های مسافران سفرهای خارجی ما، دسترسی به پشتیبانی بود. آنها اغلب مجبور بودند از طریق پیام‌رسان‌های مختلف تماس بگیرند که باعث می‌شد کیفیت بالاتری از پشتیبانی دریافت نکنند. ما تلاش کردیم تا با رشد سفرهای خارجی که در حال حاضر روی ما است، با ارائه امکان تماس آنلاین، این نگرانی را برطرف کنیم و تجربه بهتری برای مسافران سفرهای خارجی علی‌بابا ایجاد کنیم.”

تماس آنلاین به سرعت در سریع‌ترین زمان ممکن، مسافران را به تیم پشتیبانی متصل می‌کند و نیاز به تماس رومینگ را از بین می‌برد. علاوه بر این، با حذف هزینه‌های رومینگ، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر برای مسافران فراهم می‌شود.

این سرویس از طریق نسخه موبایل علی‌بابا و از بخش “سفرهای من” برای مسافران سفرهای خارجی قابل دسترسی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.