شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، بهره‌ور و بازنشستگی «صهبا»، در همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور، که تحت نظارت و مدیریت صندوق‌های بازنشستگی «صهبا» برگزار شد، موفق به کسب رتبه شرکت برتر و بهره‌ور شد. این شرکت به همراه دیگر شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این همایش که در تاریخ سه‌شنبه 15

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 1941
holding

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، بهره‌ور و بازنشستگی «صهبا»، در همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور، که تحت نظارت و مدیریت صندوق‌های بازنشستگی «صهبا» برگزار شد، موفق به کسب رتبه شرکت برتر و بهره‌ور شد. این شرکت به همراه دیگر شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این همایش که در تاریخ سه‌شنبه 15 اسفند ماه 1402 با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس زرین صهبا را دریافت کرد.

در این همایش، با حضور معاونین و مدیران ارشد وزارت تعاون

کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی، بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور مورد بررسی و تجلیل قرار گرفتند. هدف اصلی این همایش، بررسی و تقدیر از عملکرد برتر و بهره‌ور بنگاه‌های اقتصادی بود که پس از ارزیابی و ممیزی توسط کمیته علمی همایش، مشخص شد.

باید اشاره کرد که این همایش در سالی برگزار شد که به نام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به رشد تولید و کاهش تورم اختصاص یافته بود. معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاونین و مدیران ارشد وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی، همچنین شرکت‌های زیرمجموعه، این همایش را برگزار کردند تا عملکرد برتر و بهره‌ور بنگاه‌های اقتصادی را بررسی و تجلیل نمایند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.