کارشناس فوتبال درباره بازی استقلال و ملوان با برابری یک بر یک، اظهار داشت: “آبی‌های تهرانی در این بازی می‌توانستند با کسب سه امتیاز به تهران بازگردند، اما متأسفانه شانس آن‌ها روی نبود و توپ در دقایق پایانی به دروازه نرسید. اگر آن توپ به گل تبدیل می‌شد، استقلال با سه امتیاز به خانه بازمی‌گشت

تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر : 1831
استقلال

کارشناس فوتبال درباره بازی استقلال و ملوان با برابری یک بر یک، اظهار داشت: “آبی‌های تهرانی در این بازی می‌توانستند با کسب سه امتیاز به تهران بازگردند، اما متأسفانه شانس آن‌ها روی نبود و توپ در دقایق پایانی به دروازه نرسید. اگر آن توپ به گل تبدیل می‌شد، استقلال با سه امتیاز به خانه بازمی‌گشت و فاصله خود را با رقبا افزایش می‌داد.”

وی افزود: “ملوان نیز نمایش قابل قبولی داشت و این تیم جوان و پرانگیزه‌ای است. تارتار توانسته یک تیم حمله‌ای قوی را به لیگ برتر معرفی کند. آن‌ها هم در این بازی شانس داشتند و یک بار هم به گل دست پیدا کردند، اما تجربه استقلال جلوی شادی این تیم برای زدن گل و کسب پیروزی بیشتر را گرفت و استقلال توانست پس از گل ملوان، در دو دقیقه آخر بازی را به تساوی بکشاند.”

درباره عملکرد ماشاریپوف، اکبرپور اظهار کرد:

“او با اینکه تازه به تیم آبی‌ها پیوسته است، نشان داده است که به دلیلی کاپیتان تیم ملی ازبکستان است. وی با خیلی هوشیاری در بازی عمل کرد و با اینکه به تازگی به تیم پیوسته بود، در ارسال پاس‌ها به طور کلی کمتر اشتباه کرد. او توانست از یک فرصت به دست آمده استفاده کند و بدون حرکت اضافی و بی دلیل، توپ را با سرعت به دروازه ملوان بفرستد و با یک گل زیبا بازی را به تساوی برساند. بدون شک، در هفته‌های آینده و با حضور بیشتر در تیم، از او نمایش بهتری خواهیم دید و من اعتقاد دارم که ماشاریپوف یکی از بهترین بازیکنان استقلال خواهد بود. توانایی‌های او بسیار بالاست و در دیدار آینده استقلال در برابر سپاهان که یک بازی بسیار حساس، جذاب و پرتماشاگر خواهد بود، او می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.”

کارشناس فوتبال درباره حذف سپاهان از لیگ قهرمانان و دیدار آن‌ها با استقلال در تهران در روز سه‌شنبه، اظهار داشت:

“سپاهان برای حفظ حضور خود در لیگ قهرمانان تلاش بسیار کرد، اما به مصاف یک حریفی رفت که در هر پست چند بازیکن بزرگ دارد. همانطور که در بازی به ثمر رسید، سپاهان توانست ابتدا یک گل به ثمر برساند، اما نتوانست درازومدت شکست را فراتر ببرد و به دلیل اخراج سیاوش یزدانی، دروازه آن‌ها دو بار باز شد و آن‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان خارج شدند.”

وی به تأکید کرد: “سپاهان که از لیگ قهرمانان حذف شده است و با دو بازی عقب در لیگ برتر قرار دارد، قصد دارد در روز سه‌شنبه در تهران به مصاف استقلال برود. سپاهان بازیکنان بزرگی دارد و در بازی رفت توانست از اشتباه داور در مقابل استقلال سه امتیاز به دست آورد. اما این بار استقلال قصد دارد در تهران و در برابر هوادارانش سپاهان را شکست داده و به صدرنشینی خود ادامه دهد. از سوی دیگر، سپاهان نیز هدفش این است که با پیروزی در دو بازی عقب مانده، خود را به بالای جدول برساند و استقلال را از صدر جدول بیزار کند. کادر فنی تیم آبی‌پوشان باید در این چند روز باقی‌مانده تا دیدار با سپاهان، تمام تمرکز خود را بر روی این بازی متمرکز کند تا در پایان آن به عنوان برنده از زمین خارج شود.”

در پایان، اکبرپور درباره ادامه مشکلات استقلال و مشکلات فعلی آن گفت: “به نظر من دیگر نباید درگیر این بحث‌ها شد. این قصه تکراری شده است. اگر نکونام می‌خواهد تیمش به قهرمانی برسد، باید تمرکزش را بر روی بازی‌های آینده قرار دهد. او دو دیدار سخت با سپاهان و پرسپولیس تا پایان اسفند خواهد داشت. بنابراین، لازم است از حاشیه‌ها دوری کرده و آرامش را به تیم خود منتقل کند و آنها را برای این دو دیدار بزرگ آماده کند تا بتوانند با پیروزی به پایان آنها برسند.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.