مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی ریاست جمهوری، قصد دارد دومین هکاتون خود را با تمرکز بر فناوری اینترنت اشیاء برگزار کند. این هکاتون IoT همراه اول توسط آزمایشگاه Open 5G/IOT مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور برگزار می‌شود و هدف آن توسعه آموزش و

تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 1443
همراه اول

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی ریاست جمهوری، قصد دارد دومین هکاتون خود را با تمرکز بر فناوری اینترنت اشیاء برگزار کند. این هکاتون IoT همراه اول توسط آزمایشگاه Open 5G/IOT مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور برگزار می‌شود و هدف آن توسعه آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه نوآوری ICT کشور، ایجاد محیط رقابتی برای شناسایی افراد و تیم‌های با استعداد در زمینه فناوری اینترنت اشیاء و شبکه‌سازی، و جذب کاربران و نخبگان علاقه‌مند در زمینه فناوری اینترنت اشیاء است.

دومین هکاتون

دومین هکاتون همراه اول با عنوان “چالش طراحی و پیاده‌سازی راهکار مدیریت هوشمند پارکینگ با فناوری NB-IoT” برگزار خواهد شد. هدف اصلی این هکاتون، آشنایی شرکت‌کنندگان با فناوری ارتباطی NB-IoT و قابلیت‌های بهینه‌سازی مصرف توان این ماژول‌ها و همچنین کار با پلتفرم بومی اینترنت اشیاء همراه اول برای توسعه یک راهکار مدیریت هوشمند پارکینگ است.

همچنین برای تیم‌های رتبه‌بندی اول تا سوم در این هکاتون، جوایز نقدی به ارزش 500 میلیون ریال، 400 میلیون ریال و 300 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این هکاتون می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تا تاریخ 10 بهمن 1402 به آدرس https://mci.ir/web/rd مراجعه کنند.

آیا برای شرکت در هکاتون نیاز به تجربه قبلی در زمینه مدیریت هوشمند پارکینگ داریم؟

برای شرکت در هکاتون همراه اول با عنوان “چالش طراحی و پیاده‌سازی راهکار مدیریت هوشمند پارکینگ با فناوری NB-IoT”، تجربه قبلی در زمینه مدیریت هوشمند پارکینگ لازم نیست. این هکاتون با هدف آشنایی شرکت‌کنندگان با فناوری NB-IoT و قابلیت‌های بهینه‌سازی مصرف توان و کار با پلتفرم بومی اینترنت اشیاء همراه اول برگزار می‌شود. اگر علاقه‌مند به حوزه فناوری و ارتباطات هستید و می‌خواهید در زمینه مدیریت هوشمند پارکینگ و فناوری NB-IoT تجربه کسب کنید، می‌توانید در این هکاتون شرکت کنید، بدون اینکه نیاز به تجربه قبلی داشته باشید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.