سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که صلاحیت بیش از ۷۵۰ نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی تأیید شده است. هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، اعلام کرد که صلاحیت بیش از ۷۵۰ نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی تأیید شده است و اسامی این ۷۵۰ نفر امروز به وزارت

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 1654
صلاحیت

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که صلاحیت بیش از ۷۵۰ نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی تأیید شده است.

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، اعلام کرد که صلاحیت بیش از ۷۵۰ نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی تأیید شده است و اسامی این ۷۵۰ نفر امروز به وزارت کشور ارسال خواهد شد. همچنین، اطلاع رسانی به داوطلبان نیز از طریق وزارت کشور صورت خواهد گرفت.

طحان نظیف افزود: تاکنون تعداد کل داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات صلاحیت آن‌ها تأیید شده است، از ۱۴ هزار نفر گذشته است.

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا تاریخ ۱۹ بهمن ادامه خواهد یافت و نتایج پس از این تاریخ به داوطلبان اعلام خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت آخرین بررسی اعتراضات داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تأیید نشده است، اظهار کرد: مهلت بررسی اعتراضات داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا تاریخ ۱۸ بهمن مطابق با تقویم انتخابات است و در صورتی که تغییری در نتایج بررسی‌های انجام شده توسط فقهای شورای نگهبان رخ دهد، به داوطلبان اعلام خواهد شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.