در روز دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۲، همراه اول با برگزاری یک مراسم ویژه، از قهرمانان کشتی کشور در طول یک سال گذشته، همچنین کادر فنی و پیشکسوتان این رشته ورزشی، تقدیر و تجلیل کرد. حمید بهروزی، قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول، می‌گوید: هوش و ذکاوتی که در بدنه رشته پهلوان‌پرور وجود دارد، می‌تواند در رویدادهای آینده

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 995
Iranian wrestling champions

در روز دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۲، همراه اول با برگزاری یک مراسم ویژه، از قهرمانان کشتی کشور در طول یک سال گذشته، همچنین کادر فنی و پیشکسوتان این رشته ورزشی، تقدیر و تجلیل کرد.

حمید بهروزی، قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول، می‌گوید:

هوش و ذکاوتی که در بدنه رشته پهلوان‌پرور وجود دارد، می‌تواند در رویدادهای آینده نیز مدال‌های براق و رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان آورد و آرزو داریم که در رقابت‌های المپیک آینده نیز این اتفاق را مشاهده کنیم.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، اظهار می‌کند که ورزش کشتی بیش از ۶۰ درصد مدال‌های تاریخ المپیک کشور را به دست آورده است.

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی،

می‌گوید همراه اول مانند برادری برای ماست و هر آنچه برای توسعه و ارتقای این رشته ورزشی انجام داده است.

این مراسم در حضور پیشکسوتانی از رشته‌های کشتی، فوتبال و دو میدانی، همچنین تعدادی از خبرنگاران ورزشی در سالن اجتماعات فدراسیون کشتی برگزار شد و در پایان آن، همراه اول از مدال‌آوران، قهرمانان و نام‌آوران ورزش کشتی کشورمان تقدیر و تجلیل شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.