طرح حرکت یکی از تسهیلات کارآمد ارائه شده توسط بانک رفاه است که به مشتریان این بانک ارائه می‌شود این طرح قابل استفاده برای افراد حقیقی و افراد حقوقی می‌باشد. با این حال، تفاوتی که وجود دارد این است که سقف وام برای افراد حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان است، در حالی که افراد حقوقی می‌توانند

تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر : 753
بانک رفاه

طرح حرکت یکی از تسهیلات کارآمد ارائه شده توسط بانک رفاه است که به مشتریان این بانک ارائه می‌شود

این طرح قابل استفاده برای افراد حقیقی و افراد حقوقی می‌باشد. با این حال، تفاوتی که وجود دارد این است که سقف وام برای افراد حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان است، در حالی که افراد حقوقی می‌توانند تا ۱ میلیارد تومان وام حرکت را دریافت کنند. بنابراین، با توجه به مبلغ بالای وام، این تسهیلات را می‌توان یکی از بهترین تسهیلات بانکی فعلی تلقی کرد.

شرایط دریافت وام در طرح حرکت بانک رفاه

برای وام ۱ میلیارد تومانی و وام ۳۰۰ میلیون تومانی مشابه سایر تسهیلات این بانک، با شرایط خاصی ارائه می‌شود. در صورت تمایل به دریافت این وام، حتماً قبل از ثبت درخواست، به نکات زیر توجه فرمایید.

یکی از مزایای وام ارائه شده در طرح حرکت، سود بازپرداخت آن است

میزان سود بازپرداخت برای وام ۱ میلیارد تومانی و وام ۳۰۰ میلیون تومانی در بازه ۱ تا ۱۷ درصد تعیین می‌شود. مقدار نهایی سود بر اساس معیارهای مشخصی محاسبه می‌شود و در بازه ۱ تا ۱۷ درصد قرار می‌گیرد. عواملی مانند مدت زمان سپرده‌گذاری، نوع حساب باز کردن، مدت زمان بازپرداخت و ضرایب میانگین حساب در محاسبه میزان سود تأثیرگذار هستند.

برای دریافت وام در طرح حرکت، نیاز به سپرده‌گذاری در طول یک بازه زمانی خاص است. همچنین، مدت زمان سپرده‌گذاری نقشی در تعیین سود بازپرداخت نیز دارد. در صورت تمایل به دریافت وام ۱ میلیارد تومانی و ۳۰۰ میلیون تومانی، مهم است بدانید که مدت زمان حبس سپرده شما باید بین ۶ تا ۹ ماه باشد.

حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت اقساط این وام ۳۶ ماه است

همانطور که بیان کردیم، اقساط ماهیانه این وام با سود بین ۱ درصد و ۱۷ درصد محاسبه می‌شوند. مبلغ اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی با استفاده از سود تسهیلات ۱ درصد در هر ماه، برابر با ۸,۴۶۲,۴۳۰ تومان می‌باشد که در کل باید مبلغ ۳۰۴,۷۴۷,۴۷۳ تومان را به بانک بازپرداخت نمایید. با استفاده از سود ۱۷ درصد، مبلغ قسط ماهیانه ۱۰,۶۹۵,۸۱۸ تومان و مجموع مبلغ بازپرداختی ۳۸۵,۱۴۹,۴۵۷ تومان خواهد بود.

برای دریافت وام در طرح حرکت بانک رفاه

مانند بسیاری از تسهیلات دیگر، متقاضی باید یک ضامن رسمی و معتبر را به بانک معرفی کند. همچنین، وام‌گیرنده نباید در سابقه مالی خود بدهکاری نسبت به بانک یا چک برگشتی داشته باشد.

در صورت نیاز به مبلغ کمتر، می‌توانید درخواست وام بدون ضامن از بانک رفاه را ارائه دهید. در این حالت، ضمانت وام نتیجه اعتبارسنجی سابقه پرداختی مشتری است. با توجه به اینکه این وام به بازنشستگان و حقوق‌بگیران بانک رفاه ارائه می‌شود، نیازی به معرفی ضامن رسمی نخواهد بود.

وام فوری بانک رفاه به میزان ۵۰ میلیون یا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن و با سود ۱۸ درصد ارائه می‌شود. مدت زمان بازپرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ ماه است، در حالی که برای بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به متقاضی ۴۸ ماه زمان داده می‌شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.