وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در طی ۲۴ ساعت گذشته، رژیم صهیونیستی در ۱۳ حمله، ۱۱۴ فلسطینی را به شهادت رسانده و ۲۴۹ نفر دیگر را زخمی کرده است. براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، جسد شهدا در زیر آوار خانه‌ها و در مسیرهای ارتباطی قرار دارد و نیروهای اشغالگر صهیونیستی جلوی دسترسی تیم‌های امداد

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر : 1604
Palestinian martyrdom

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در طی ۲۴ ساعت گذشته، رژیم صهیونیستی در ۱۳ حمله، ۱۱۴ فلسطینی را به شهادت رسانده و ۲۴۹ نفر دیگر را زخمی کرده است.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، جسد شهدا در زیر آوار خانه‌ها و در مسیرهای ارتباطی قرار دارد و نیروهای اشغالگر صهیونیستی جلوی دسترسی تیم‌های امداد و درمان به آنها را می‌گیرند.

114 فلسطینی به شهادت رسید

وزارت بهداشت اعلام کرد که تاکنون تعداد شهدای غزه از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۲۶,۷۵۱ نفر رسیده است و تعداد زخمی‌ها بیش از ۶۵,۶۳۶ نفر است.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه‌های اطراف بیمارستان ناصر در خان یونس، جنوب نوار غزه، به ویژه حمله‌های توپخانه‌ای، از صبح امروز تشدید شده است. همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین حمله علیه شهر رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند. اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز در صبح امروز تحت آتش جنگنده‌های این رژیم قرار گرفت.

برای کمک به مردم نوار غزه، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • اهدای مالی: می‌توانید به سازمان‌ها و کمیته‌های بین‌المللی یا موسسات خیریه که در حوزه کمک به مردم نوار غزه فعالیت می‌کنند، مالیات خود را اهدا کنید. این اقدام به فراهم کردن منابع مالی برای تامین نیازهای اساسی مردم نیازمند در غزه کمک می‌کند.
  • حمایت از سازمان‌های بشردوست: سازمان‌های بشردوست بین‌المللی، مانند صلیب سرخ، سازمان ملل، سازمان جهانی بهداشت و سازمان‌های مدنی دیگر، در حمایت از مردم غزه فعالیت می‌کنند. می‌توانید با اعضای مجلس و نمایندگان خود در خصوص حمایت از این سازمان‌ها در راستای فشار بر رژیم صهیونیستی و ارائه کمک‌های بیشتر به مردم غزه ارتباط برقرار کنید.
  • اطلاع‌رسانی و توعیه: با اطلاع‌رسانی درباره وضعیت بحرانی مردم غزه و انتشار داستان‌ها و شاهدان عینی آنها، می‌توانید افزایش آگاهی عمومی را به همراه داشته باشید و به دیگران بفهمانید که چرا کمک به مردم غزه ضروری است.
  • فشار بر دولت و سیاستمداران: با تماس با نمایندگان مجلس و دیگر سیاستمداران و ابراز نگرانی خود درباره وضعیت مردم غزه و خواسته کمک به آنها، می‌توانید فشاری بر دولت خود و بین‌المللی بیشتر ایجاد کنید تا اقدامات لازم برای کمک به مردم غزه صورت گیرد.
  • شرکت در تظاهرات و حمایت عمومی: با شرکت در تظاهرات و رویدادها در حمایت از مردم غزه، می‌توانید نیرویی برای تغییر سیاست‌ها و فشار بر رژیم صهیونیستی باشید. همچنین، با ایجاد حمایت عمومی و شعور جمعی، می‌توانید بر سیاستمداران و رسانه‌ها تأثیرگذار باشید.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.