نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با قدردانی از حضور مردم در انتخابات، اعلام کرد که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است. وی امیدواری را بیان کرد که با هماهنگی، همدلی و صمیمیت بتوانند اعتماد مردم را در عرصه تقنین و نظارت حفظ کرده و به دولت انقلابی و مردمی کمک کنند تا به

تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر : 1889
ذوالنوری

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با قدردانی از حضور مردم در انتخابات، اعلام کرد که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است. وی امیدواری را بیان کرد که با هماهنگی، همدلی و صمیمیت بتوانند اعتماد مردم را در عرصه تقنین و نظارت حفظ کرده و به دولت انقلابی و مردمی کمک کنند تا به سوی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پیش بروند.

متن پیام حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده منتخب قم در مجلس دوازدهم، به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله الذی هدانا لهذا وما کنا لنهتدی لولا أن هدانا الله” خداوند منان و قادر متعال را شاکرم که باز هم مانند همیشه، پرتو الطاف کریمانه خویش را بر سر مردم شریف و خداجوی ایران اسلامی گسترانید، تا یکبار دیگر، با درکی عمیق و بصیرتی نافذ، و با پاسخگویی مؤمنانه به ندای رهبر عظیم الشأن و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، با مشارکت پر شکوه خود در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای عظیم را خلق نمایند و تلاش چند ساله استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آنان را، در بی‌امیدی مردم از دخالت در تعیین سرنوشت خود، ناامید سازند.”

به عنوان نماینده و خادم مردم استان قم در خانه ملت، با ارجاع به نقش برجسته حضرات مراجع عظام تقلید، از مردم ولایتمدار و غیور استان قم که با شور و شعور انقلابی، به صورت صمیمی تقدیر و تشکر می‌کنم. تلاش بی وقفه و مستمر کلیه مسئولان، فعالان و دست اندرکاران در برگزاری انتخابات، از قشر‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی، نظامی و انتظامی، از سپاه و بسیج عزیزان، را تحسین می‌کنم.

همچنین از رسانه ملی، صدا و سیمای استان قم و همه رسانه‌هایی که با اطلاع‌رسانی، برنامه‌های بصیرتی و مقابله با تهدیدات تخریبی و شیطانی رسانه‌های دشمن، زمینه‌ای را برای شناخت مردم از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی فراهم ساختند، صمیمانه سپاسگزارم. از تمامی نامزدها و داوطلبان گرامی که با حضور در رقابت‌های انتخاباتی نقش مهمی در مشارکت حداکثری ایفا کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

به برادران عزیزم، جناب آقای دکتر رئیسی و جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روانبخش، نمایندگان محترم منتخب مردم نجیب و ارزشمند حریم أهل البیت علیهم السلام و مجاورین محترم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، به شما تبریک می‌گویم برای کسب اعتماد مردم و راهیابی به یک دوره جدید از خدمتگزاری. آرزوی توفیق روزافزون برای شما دارم.

اکنون رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است و به عنوان خادم همه مردم عزیز، خود را می‌بینم. امیدوارم با هماهنگی، همدلی و صمیمیت با شما دو عزیز دیگر نماینده ملت، بتوانیم اعتماد این مردم شریف را قدردانی کنیم و در زمینه تنظیم و نظارت و کمک به دولت انقلابی و مردمی در حل مشکلات کشور و استان، با پیروی از دستورات امامان انقلاب، به سوی دستاورد گام دوم انقلاب و استمرار در مسیر روشنایی شهیدان عزیزمان، وظایف سنگین خود را به عمل آوریم. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.