مهدی طارمی؛ دو روی سکه در تیم ملی و پورتو! مهدی طارمی در این فصل در تیم ملی و باشگاهی با دو فرم متفاوت روبه‌رو بوده است. در تیم ملی، او با درخششی بی‌نظیر به نمایش درآمده و در بازی پیروزی ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ، با پاس گلی به سردار آزمون و ثبت گل

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 972
Team National

مهدی طارمی؛ دو روی سکه در تیم ملی و پورتو!

مهدی طارمی در این فصل در تیم ملی و باشگاهی با دو فرم متفاوت روبه‌رو بوده است. در تیم ملی، او با درخششی بی‌نظیر به نمایش درآمده و در بازی پیروزی ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ، با پاس گلی به سردار آزمون و ثبت گل سوم، نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است. اما در رده‌های باشگاهی، طارمی به دلیل موانعی نتوانسته به اندازه‌ی تیم ملی موفق عمل کند و عملکردش در پیراهن پورتو به‌خوبی نبوده است.

آمارهای متفاوت مهدی طارمی در تیم ملی و باشگاهی

در این فصل، مهدی طارمی در ۱۶ بازی برای تیم پورتو به میدان رفته و در مجموع ۱۲۵۱ دقیقه بازی، ۳ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رسانده است. به این ترتیب، او در هر ۲۰۸ دقیقه بازی برای تیمش توانسته یک تأثیر قابل توجه در زمینه‌ی گلزنی داشته باشد.

از سوی دیگر، در تیم ملی، طارمی در ۵ بازی ۴ گل و ۲ پاس گل داشته است و تجربه‌ای متفاوت را تجربه نموده است. در تیم ملی، او در تقریباً هر ۷۰ دقیقه یک‌بار به ثمر رسیده و نقشی مؤثر در گلزنی تیم خود ایفا کرده است. او به عنوان یک ستاره تأثیرگذار شناخته می‌شود و انتظارات بالایی از وی در این زمینه وجود دارد.

کاهش ناگهانی درخشش ستاره ایرانی در پورتوگال

مهدی طارمی در شرایطی در تیم ملی عملکرد برجسته‌ای داشته است، اما در پورتو نتوانسته بازتابی مشابه فصل‌های گذشته داشته باشد. حتی در آخرین بازی تیمش، قبل از فیفادی مقابل ویتوریا گیمارش، به عنوان نیمکت‌نشین به بازی راه یافت و در نیمه دوم فرصتی برای بازی داشت. این اتفاق ممکن است در بازی‌های بعدی تیم پورتو نیز تکرار شود.

ستاره ایرانی پورتو در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی تا حدودی به آستانه جدایی از تیم خود نزدیک شد و به نظر می‌رسد که اتفاقات تابستانی باعث شده است که تمرکز لازم برای بازی در پورتو را نداشته باشد. در شرایطی که قرارداد طارمی در آخرین سال خود قرار دارد، شایعات مربوط به جدایی او از پورتو در فصل زمستانی یا به پایان فصل نیز به گوش می‌رسد. این اخبار ممکن است بر عملکرد نه‌چندان موفق طارمی نیز تأثیر گذاشته باشند.

شایعات جدی درباره انتقال به اینتر وجود دارد.

مهدی طارمی و انتقال نزدیک به میلان و شایعات جدید درباره اینتر

مهدی طارمی در تابستان تا حدی به سمت انتقال به میلان حرکت کرد، اما در لحظه‌ی آخر حضورش در روسونری منتفی شد و تصمیم گرفت در پورتو باقی بماند. قرارداد او با پورتو در پایان فصل به پایان می‌رسد و هنوز هیچ تلاشی برای تمدید آن انجام نشده است. این به معنای این است که باشگاه پرتغالی تنها در زمستان فرصت دارد تا با فروش طارمی از ستاره ایرانی خود سودآوری کند.

فابریزیو رومانو، خبرنگار معروف ایتالیایی، شب گذشته اعلام کرد که صحبت‌ها و شایعات مربوط به انتقال طارمی به اینتر به شدت جدی شده‌اند. اینتر در زمستان به دنبال تقویت خط حمله خود است و ستاره ایرانی یکی از گزینه‌های جدی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.