علی پروین، اسطوره فوتبال کشورمان، از طریق یک پیام ویدئویی به حسین عبدی و تیمش، آرزوی موفقیت کرد. پس از برد تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل برزیل، اهالی فوتبال به غافلگیری افتادند و آن‌ها را به عنوان شگفتی‌های مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال در اندونزی تشویق کردند. تیمی که توسط حسین عبدی رهبری می‌شود

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر : 884
علی پروین

علی پروین، اسطوره فوتبال کشورمان، از طریق یک پیام ویدئویی به حسین عبدی و تیمش، آرزوی موفقیت کرد.

پس از برد تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل برزیل، اهالی فوتبال به غافلگیری افتادند و آن‌ها را به عنوان شگفتی‌های مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال در اندونزی تشویق کردند.

تیمی که توسط حسین عبدی رهبری می‌شود

فردا بازی دوم خود را در جام جهانی در برابر انگلیس خواهد داشت و امیدواری وجود دارد که در این مسابقه نیز شاهد عملکرد برتر نوجوانان ایران باشیم.

در آستانه دیدار ایران و انگلیس، علی پروین، اسطوره فوتبال کشورمان، از طریق یک پیام ویدئویی، آرزوی موفقیت را به حسین عبدی و بازیکنانش ابراز کرد.

پروین در این پیام می‌گوید: «سلام به بچه‌های عزیز تیم ملی. امیدوارم که همانطور که در بازی مقابل برزیل دل مردم ایران را خوشحال کردید، این راه را ادامه دهید. همه مردم ایران فوتبال شما را دیدند و در همه جا به خیر و برکت شما اشاره می‌کنند. امیدوارم در بازی با انگلیس نیز دل مردم را شاد کنید.»

وی افزود: «تبریک می‌گویم به آقای عبدی و تیم ملی نوجوانان. به آقای عبدی هم قول داده‌ام که اگر به فینال صعود کنند، من به اندونزی بروم و از نزدیک فوتبال شما را تماشا کنم.»

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.