در همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور، پتروشیمی مارون به دلیل عملکرد برجسته و نقش پیشگام در حفاظت و صیانت از محیط زیست، برای چهارمین سال متوالی تندیس صنعت سبز را از سوی سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کرد. همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور در تاریخ 28 آذر ماه سال

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر : 1492
پتروشیمی

در همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور، پتروشیمی مارون به دلیل عملکرد برجسته و نقش پیشگام در حفاظت و صیانت از محیط زیست، برای چهارمین سال متوالی تندیس صنعت سبز را از سوی سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کرد.
همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور در تاریخ 28 آذر ماه سال جاری برگزار شد و در آن دکتر سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، همراه با مدیران و فعالان صنعتی و خدماتی کشور، در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست حضور داشت.

پتروشیمی در صنعت سبز ایران

پتروشیمی مارون در دوره‌های بیست و سوم و بیست و دوم همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، تندیس زرین را کسب کرده بود و در دوره بیست و یکم نیز تندیس سیمین را دریافت نمود. این موفقیت‌ها نشان از استمرار عملکرد برتر این شرکت در حوزه حفاظت و صیانت از محیط زیست و پیشبرد توسعه پایدار است. انتخاب پتروشیمی مارون به عنوان صنعت سبز ملی در چهار سال متوالی، نشان از تعهد کارکنان این شرکت نسبت به حفاظت از محیط زیست و تلاش برای دستیابی به اهداف محیط زیستی است.

همایش واحدهای صنعتی و خدماتی سبز

که هر ساله توسط سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار می‌شود، هدف ایجاد نگرش زیست محیطی در میان صاحبان صنایع، معادن و خدمات کشور است. این همایش به منظور تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی، ترویج فرهنگ محیط‌زیستی، انتقال تجارب در زمینه کنترل و کاهش آلاینده‌ها و ایجاد فضای رقابتی برگزار می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.