منوچهر منطقی، معاون وزیر صنایع حمل و نقل درباره وضعیت تولید و قیمت خودروها در سال ۱۴۰۳ در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد. وی اعلام کرد: قیمت خودروها در سال جدید کاهش نخواهد یافت. همچنین، در پاسخ به سؤالی درباره امیدواری به تولید خودروهای برقی، افزود: تولید خودروهای برقی یکی از راهبردهای مهم وزارت

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر : 1691
معاون وزیر صنعت

منوچهر منطقی، معاون وزیر صنایع حمل و نقل درباره وضعیت تولید و قیمت خودروها در سال ۱۴۰۳ در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد.

وی اعلام کرد: قیمت خودروها در سال جدید کاهش نخواهد یافت.

همچنین، در پاسخ به سؤالی درباره امیدواری به تولید خودروهای برقی، افزود: تولید خودروهای برقی یکی از راهبردهای مهم وزارت صنایع حمل و نقل است و یکی از پروژه‌هایی که در سطح ملی تأیید شده، مربوط به خودروهای برقی است.

منطقی بیان کرد: درباره برقی‌سازی، موضوع به این صورت نیست که ما از سال ۱۴۰۲ شروع کرده باشیم؛ در واقع، در کشور حداقل ۱۰ سال است که به این کار مشغول بوده و روی فناوری‌های مختلف کار شده است.

وی اظهار داشت: اگر درباره دستاوردهای این ۱۰ سال بخواهیم صحبت کنیم، می‌توانیم بگوییم که سه نوع اتوبوس برقی تولید داخلی در دسترس داریم.

معاون وزیر صنایع حمل و نقل توضیح داد:

همچنین، در زمینه موتورسیکلت برقی، چهار شرکت دانش‌بنیان وجود دارند که محصولات خود را طراحی کرده‌اند و با نیازهای حمل و نقل موتوری سازگار هستند.

منطقی افزود: در مورد خودروهای برقی، دو حرکت رخ داده است؛ اولین حرکت این است که سه محصول برقی در سال آینده وارد چرخه تولید خواهند شد و این سه محصول از اواخر تابستان تا اوایل پاییز به بازار عرضه خواهند شد.

وی بیان کرد: از طرف دیگر، پنج محصول خارجی به صورت برقی و هیبریدی وارد شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.