از داستان‌های علمی تخیلی مانند سفر در زمان یا هجوم بیگانگان تا داستان‌های عاشقانه و حتی ماجراهای کارآگاهی قدیمی و محبوب، سریال‌های کره‌ای ماه آوریل با تنوعی که دارند، می‌توانند تقریباً همهٔ مخاطبان را با سلیقه‌های مختلف راضی نگه دارند. یکی از جواهرهای این ماه، سریال «بدون خون» است که بازیگر «دونگ‌یی» در نقش اصلی

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 2052
Korean series "Parasite; Gray

از داستان‌های علمی تخیلی مانند سفر در زمان یا هجوم بیگانگان تا داستان‌های عاشقانه و حتی ماجراهای کارآگاهی قدیمی و محبوب، سریال‌های کره‌ای ماه آوریل با تنوعی که دارند، می‌توانند تقریباً همهٔ مخاطبان را با سلیقه‌های مختلف راضی نگه دارند.

یکی از جواهرهای این ماه، سریال «بدون خون» است که بازیگر «دونگ‌یی» در نقش اصلی آن حضور دارد. داستان این سریال، با ترکیب جذابی از معما و تخیل روایت می‌شود.

فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در ماه آوریل را مشاهده می‌کنید که پخش آن‌ها آغاز خواهد شد.

۱. سریال «انگل؛ خاکستری» (Parasyte: The Grey)

این سریال تخیلی، زندگی سه نفر را پس از هجوم انگل‌های عجیب از آسمان و تسخیر بدن انسان‌ها روایت می‌کند. جونگ سو، یک زن جوان، با انگل آلوده شده است، اما به دلایلی نامعلوم، این انگل قادر به کنترل کامل مغز او نیست. او می‌آموزد که با این موجود همزیستی کند. در عین حال، سئول گانگ وو و چوی جون کیونگ به عنوان شکارچیان انگل‌ها، در جستجوی خواهر گم‌شده جونگ ساز داستان‌های علمی تخیلی مانند سفر در زمان و حمله بیگانگان تا داستان‌های عاشقانه و به طور مشابه، سریال‌های کره‌ای ماه آوریل با تنوعی که دارند، می‌توانند به تمام مخاطبان با سلیقه‌های مختلف پاسخ دهند.

به گزارش فرادید، یکی از جواهرهای این ماه سریالی به نام “بدون خون” است که با بازیگری دونگ‌یی در نقش اصلی، داستانی جذاب و تخیلی را روایت می‌کند.

۲. “دونده دوست‌داشتنی” (Lovely Runner)

این سریال، برگرفته از وبتون با عنوان “بهترین‌های فردا”، داستان زنی به نام آی سول را روایت می‌کند. آی سول در جوانی رویایی داشت که به عنوان کارگردان فعالیت کند، اما پس از دچار شدن به فلج در یک تصادف، امید و آرزویش برای تحقق این هدف به خطر افتاد. اکنون، تنها شادمانی‌اش در گوش دادن به آهنگ‌های یک خواننده محبوب به نام ریو سان جائه است، که به طور ناگهانی نیز در یک تصادف از دنیا می‌رود.

اما به دلیل یک رخداد عجیب و غیرقابل توضیح، یک روز آی سول از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که به ۱۵ سال قبل برگشته است. حالا او فرصتی دارد تا زندگی خود و خواننده محبوبش را نجات دهد.

۳. “سربازرس ۱۹۵۸” (Chief Detective ۱۹۵۸)

این سریال، به عنوان پیش‌درآمدی بر داستان سریال موفق “سربازرس” که در سال‌های ۱۹۷۱ تا ۱۹۸۹ پخش می‌شد، ساخته شده است. در این سریال جدید، لی جی هون نقش نسخه جوان‌تر شخصیت اصلی سریال را بازی می‌کند، به عنوان کارآگاه پارک یونگ هان. یونگ هان یک فرد کمال‌گرا است و بر اجرای عدالت اعتقاد قوی دارد.

داستان از جایی شروع می‌شود که کارآگاه به سئول منتقل می‌شود. او یکی از برترین رکوردهای دستگیری سارقان کوچک را در استان به دست آورده است، اما مسئولیت جدید او بسیار پیچیده‌تر است، زیرا کشور در یک دوره ناهموار سیاسی قرار دارد.

۴. “بدون خون” (Blood Free)

این سریال تخیلی در زمان آینده رخ می‌دهد و هان هیو جو در آن نقش دونگ‌یی را بازی می‌کند. داستان این سریال درباره یک شرکت تولید گوشت مصنوعی است که تمام صنعت غذایی را به دست آورده است. یون جا یو (با بازی هان هیو جو) به عنوان مدیر عامل این شرکت ادعا می‌کند که بشر بعد از هزاران سال ستم و سلطه بر حیوانات، به پایان رسانده است. اما برخی اعتقاد دارند که پشت پرده این شرکت رازهای تاریکی پنهان شده است. آن‌ها به شکل‌های مختلفی تلاش می‌کنند تا به این سازمان نفوذ کنند و اسرار آن را فاش کنند.

۵. “تحت فشار” (Under the Gun)

این سریال داستان گو گان، پسری است که پدرش یک بازیکن حرفه‌ای پوکر است. وقتی آبرو و اعتبار خانواده‌اش به خطر می‌افتد، او در مقابل یک تصمیم دو راهی بسیار دشوار قرار می‌گیرد. تنها راه برای نجات خانواده‌اش، پیروی از مسیر پدرش و پیوستن به لیگ پوکر کره است. در این مسیر، با کمک چا سه یونگ، یک دانشجوی تازه‌وارد، گو گان یاد می‌گیرد چگونه از ترس‌هایش غلبه کند تا خانواده‌اش را نجات دهد.

۶. “خداحافظ زمین” (Goodbye Earth)

این سریال بر اساس رمان “احمق در انتهای جهان” اثر نویسنده ژاپنی کوتارو ایساکا ساخته شده است و داستان یک “آخرالزمانی” را به تصویر می‌کشد. شخصیت‌های این سریال یک روز به طور ناگهانی با واقعیتی روبرو می‌شوند؛ آن واقعیت این است که یک سیارک قرار است ۲۰۰ روز دیگر به زمین برخورد کند و هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.