پیشگیری از موخوره با بهترین شامپو ضدموخوره (بهترین شامپو ضد فریز) همگی ما عادت‌های نادرستی داریم که موها و پوستمان را آسیب می‌زند. موخوره باعث تغییر ریزش تارهای مویی می‌شود و ظاهری ناهموار و غیرجذاب به موها می‌بخشد. این مشکل قابل درمان نیست، اما می‌توانید از پیشگیری آن جلوگیری کنید. استفاده مداوم از روغن‌های تراپی،

تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 743
شامپو ضد موخوره

پیشگیری از موخوره با بهترین شامپو ضدموخوره (بهترین شامپو ضد فریز)

همگی ما عادت‌های نادرستی داریم که موها و پوستمان را آسیب می‌زند. موخوره باعث تغییر ریزش تارهای مویی می‌شود و ظاهری ناهموار و غیرجذاب به موها می‌بخشد. این مشکل قابل درمان نیست، اما می‌توانید از پیشگیری آن جلوگیری کنید. استفاده مداوم از روغن‌های تراپی، تمشک ماهانه ریشه موها و استفاده از روش‌های کلینیکی تقویت کننده مو، به جلوگیری از موخوره کمک می‌کند. اما راحت‌ترین و هزینه‌ی کمترین راه، استفاده از بهترین شامپو ضد موخوره است.

شامپوهای بدون تأثیر مضر بر پوست سر، به تقویت ساقه، ریشه و پیاز مو کمک می‌کنند و باعث مقاومت در برابر شکستگی می‌شوند. استفاده از شامپوهای شیمیایی که مو را خشک و رطوبت آن را می‌گیرند، یکی از عوامل اصلی بروز موخوره است. بنابراین به جای تجربه انواع شامپوها و روغن‌ها، بهترین شامپو ضد موخوره را انتخاب کنید و بعد از استفاده مداوم از آن، از داشتن موهایی سالم و شاداب لذت ببرید.

چرا موخوره به وجود می‌آید؟

موخوره به دلایل و عوامل متعددی ایجاد می‌شود. علاوه بر این، استفاده از وسایل آرایشی حرارتی مانند سشوار و اتو مو، برس زدن بیش از حد با برس‌های درشت، تکراری کردن فرایند سفید کردن و رنگ کردن مو، و استفاده از شامپوهای قلیایی یا اسیدی می‌توانند عواملی برای بروز موخوره باشند. بنابراین، عواملی مانند فریز کردن موها نیز می‌توانند عاملی برای بروز موخوره باشند.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد، به خصوص خانم‌ها، در زندگی خود با آن مواجه می‌شوند، موخوره است. این مشکل به طور عمده در افرادی که موهایشان خشک است، رخ می‌دهد و زمانی اتفاق می‌افتد که لایه محافظ یا کوتیکول مو آسیب ببیند. تریکوپتیلوزیس نام علمی این بیماری است و ممکن است در هر سن و جنسیتی رخ دهد؛ اما عموماً افرادی که موهای بلند دارند یا از محصولات مراقبت از مو و مواد شیمیایی به صورت منظم استفاده می‌کنند، بیشتر از این عارضه رنج می‌برند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.