اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل الگوهای همدیدی، تا پنجشنبه (۲۵ آبان‌ماه) آسمان استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. همچنین، به دلیل پایداری و سکون نسبی جو، در بعضی مناطق انتظار می‌رود که غلظت آلاینده‌های جوی و

تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 1005
اب و هوا

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل الگوهای همدیدی، تا پنجشنبه (۲۵ آبان‌ماه) آسمان استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. همچنین، به دلیل پایداری و سکون نسبی جو، در بعضی مناطق انتظار می‌رود که غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا، به ویژه در نواحی پرتردد نیمه جنوبی و نواحی مرکزی، افزایش یابد و دید کاهش یابد.

بهبود کیفیت هوای تهران پس از ظهر پنجشنبه اعلام شد

پس از ظهر پنجشنبه با عبور یک موج ضعیف از نواحی شمالی، افزایش ابر و باد و بهبود کیفیت هوا در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۵ و ۲۶ آبان‌ماه) گاهی وزش باد شدید، به‌خصوص در نیمه جنوبی، پیش‌بینی می‌شود. همچنین، در بعد از ظهر جمعه، بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان ممکن است رخ دهد.

در روزهای شنبه و یکشنبه (۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه) آسمان کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در ۲۴ ساعت گذشته، فیروزکوه به دمای کمینه ۲- درجه سانتیگراد، به عنوان سردترین نقطه استان تهران گزارش شده است.

برای فردا (۲۵ آبان‌ماه)، آسمان تهران پیش‌بینی می‌شود قسمتی ابری و غبارآلود باشد و به تدریج باد وزش یابد. از بعد از ظهر، افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین، در روز جمعه (۲۶ آبان‌ماه) آسمان کمی ابری با وزش باد و گاهی وزش باد شدید، با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.