بهترین رژیم غذایی برای این که یک غول خوش هیکل شویم! در دنیای امروزی تمامی افراد به دنبال داشتن عضلات برجسته و همچنین بدنی نیرومند و هیکلی هستند، به همین علت همه به دنبال بهره گیری از روش های مختلف جهت رسیدن به چنین اندامی هستند. اما در این بین آقایان میل بیشتری به انجام

تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 638
سینه بوقلمون:

بهترین رژیم غذایی برای این که یک غول خوش هیکل شویم!

در دنیای امروزی تمامی افراد به دنبال داشتن عضلات برجسته و همچنین بدنی نیرومند و هیکلی هستند، به همین علت همه به دنبال بهره گیری از روش های مختلف جهت رسیدن به چنین اندامی هستند. اما در این بین آقایان میل بیشتری به انجام فعالیت های مختلف جهت عضله سازی دارند و حتی به نوعی یکی از استانداردهای جهانی زیبایی بدنی درشت و عضله ای می باشد، شما به کمک شیوه های مختلف و گوناگونی که در حال حاضر ارائه شده است، می توانید تغییرات فاحشی را در هیکل خود به وجود بیاورید. بر اساس بررسی های انجام شده در کشورهای مختلف جهان معیار اصلی زیبایی در بین آقایان قطعا بازوهای درشت و هیکل بزرگ تر می باشد. در واقع برای این که شما به یک غول زیبا و با هیکل متفاوت تبدیل شوید، باید از متدهای مختلفی جهت عضله سازی کمک بگیرید، هر چه قدر عضلات شما در نواحی بالا تنه و پایین تنه بیشتر بزرگ شوند، شما هیکل درشت تری قطعا خواهید داشت. عضله سازی یکی از راهکارهای نوین ایجاد یک هیکل متفاوت در آقایان و بانوان به شمار می آید، البته این شیوه علاوه بر ایجاد یک زیبایی بدون نقص باعث تناسب اندام و سلامت جسمی شما می شود و به همین جهت بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، بعد جدیدی از زیبایی را شما می توانید همیشه تجربه کنید. اگر به دنبال اصلاح و تغییر هیکل خود باشید، بهره گیری از این روش ها در هر رنج سنی بر اساس شرایط جسمی متفاوت می باشد.

برای حجیم شدن عضلات چی بخوریم؟

با یک بررسی کلی به راحتی متوجه این نکته می شوید، که یکی از راهکارهای قطعی حجیم شدن عضلات اصلاح رژیم غذایی می باشد، شما به کمک خوردن برخی از مواد غذایی خاص در طول روز می توانید عضلات خود را برای حجیم شدن بیشتر تحریک کنید. بدین منظور مصرف برخی از مواد غذایی خاص حرف اول را می زند، تحت چنین شرایطی عضلات شما بیشتر از قبل حجیم و بزرگ تر خواهد شد. در بین آقایان به دلیل این که بافت عضلانی به نسبت بانوان کاملا متفاوت و منحصر به فرد است، مصرف چنین مواد غذایی بیشتر باعث تحریک و حجیم سازی عضلات در نواحی مختلف می شود، برای حجم گرفتن عضلات خود در قسمت پایین تنه و بالا تنه می توانید مواد غذایی زیر را میل کنید:

  • تخم مرغ: یکی از عوامل اصلی که باعث تحریک عضلات شما در جهت حجیم شدن می شود، تخم مرغ آب پز می باشد، تخم مرغ دارای حجم قابل توجهی از پروتئین است، این پروتئین در بخش های مختلف عضلات شما جمع شده و در نهایت منجر به تقویت و بزرگ شدن عضلات می شود. برای دریافت نتایج بهتر روزانه بیش از ۳ عدد تخم مرغ آبپز را میل کنید.
  • ماهی سالمون: از دیگر مواد غذایی که حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین می باشد و باعث تقویت ساختار عضلانی می شود، قطعا ماهی سالمون است. این ماهی حاوی کمترین میزان از کالری می باشد و به همین جهت برای کسانی که به دنبال یک رژیم غذایی خاص جهت ایجاد یک تغییر بزرگ در عضلات خود هستند، بهترین پیشنهاد می باشد. ماهی سالمون بیشتر باعث تحریک و بزرگ شدن عضلات شانه می شود و حتما آن را به صورت گریل شده میل کنید.
  • حبوبات: انواع حبوبات نظیر لوبیا منبع پروتئین گیاهی هستند و شما در کنار مصرف انواع پروتئین های حیوانی باید پروتئین های گیاهی را نیز میل کنید، برای مصرف حبوبات بهترین وعده صبحانه می باشد، در رژیم غذایی خود حتما حبوبات خصوصا لوبیا را قرار دهید. به کمک این رژیم غذایی دیگر بزرگ شدن و حجم گرفتن عضلات شما یک رویا نخواهد بود.
  • میگو: میگو حاوی ویتامین های مختلفی است و امگا ۳ موجود در میگو باعث تحریک هر چه بیشتر عضلات در ناحیه پا می شود، هر ۱۰۰ گرم میگو حاوی ۲۰ میلی گرم پروتئین است، که مقدار قابل توجهی به شمار می آید، حتما میگو را بدون روغن سرخ کنید، تا کالری دریافتی شما فقط به صورت پروتئینی باشد.
  • سینه بوقلمون: شما به عنوان فردی که قصد دارید، عضلات خود را حجیم کنید، باید مواد غذایی حاوی کربوهیدرات را نیز فراموش نکنید، بوقلمون به راحتی کربوهیدرات مورد نیاز بدن شما در دوران حجم گیری تامین می کند.

سینه بوقلمون:

  • تیلاپیا: تمامی غذاهای دریایی حاوی مقدار قابل توجهی از پروتئین هستند و به همین جهت مصرف آن ها در دوران حجم گیری عضلات همیشه یک ضرورت به شمار می آید. ماهی تیلاپیا در حالت عادی به ازای هر ۱۰۰ گرم حاوی ۲۵ میلی گرم پروتئین است، همچنین میزان کالری این ماهی به مراتب کمتر می باشد.
  • سویا: در واقع این ماده غذایی یک منبع گیاهی است، که به هیچ عنوان حاوی اسیدهای چرب اشباع و غیر ضروری نیست، در نتیجه علاوه بر تامین پروتئین بدن شما از ایجاد هرگونه مشکل جسمی نیز جلوگیری می کند. مصرف سویای پخته شده به صورت مداوم باعث تقویت ماهیچه عضلات شما می شود.
  • کینوا: از دیگر منابع گیاهی برای حجیم کردن عضلات قطعا کینوا می باشد، این ماده غذایی دارای عطر و طعم متفاوتی است، که باب میل ذائقه تمامی افراد می باشد، این ماده غذایی علاوه بر حجیم شدن عضلات به تقویت ماهیچه های ناحیه پا نیز کمک می کند، منیزیم موجود در این ماده غذایی میزان انرژی شما را در طول روز برای انجام فعالیت های ورزشی مختلف افزایش می دهد.

لاغرترین آدم جهان چند کیلو است؟

یکی از پرسش هایی که احتمالا ذهن شما را نیز به خود درگیر کرده است، لاغرترین فرد در جهان می باشد. گروه های تحقیقاتی بررسی های مختلفی در این زمینه انجام داده اند و در نهایت نتایج دقیق این گونه عنوان می کند، که لاغرترین فرد جهان در واقع یک زن به نام والریا لویتین می باشد، این زن در حال حاضر ۴۳ سال سن دارد، در حالی که وزن آن فقط ۲۵ کیلوگرم می باشد. این زن در موناکو زندگی می کند و لاغری بیش از حد این زن در واقع ناشی از وسواس بیش از حد او در چاقی است.

لاغرترین آدم جهان چند کیلو

در آخرین مصاحبه های جدیدی که با خانوم لویتین صورت گرفته، وی اشاره کرد، که در گذشته من بسیار چاق بودم و به گفته اطرافیان تصمیم به لاغری گرفتم، تا جایی که به وزن ۲۵ کیلوگرم رسیدم.

این بانوی اهل موناکو با هیچ گونه مشکل جسمی مواجه نیست و فقط دارای اندامی لاغر است، لاغری این بانو در کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز ثبت شده، در هیچ کجای دنیا فردی بالغ با چنین وزن کمی وجود ندارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.