یک شخص به تازگی به خبرهای عجیب و غریب مربوط به کلاهبرداری از فوتبالیست‌های مشهور کشور، در صنعت ورزش ایران، متصل شده است. این فرد توانسته است مبالغ بسیار زیادی را از بازیکنان و ورزشکاران مختلف جمع آوری کند و در پی آن ناپدید شود، که این موضوع باعث بحث و جدل شده است. شخصی

تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر : 1036
Fraudster...

یک شخص به تازگی به خبرهای عجیب و غریب مربوط به کلاهبرداری از فوتبالیست‌های مشهور کشور، در صنعت ورزش ایران، متصل شده است. این فرد توانسته است مبالغ بسیار زیادی را از بازیکنان و ورزشکاران مختلف جمع آوری کند و در پی آن ناپدید شود، که این موضوع باعث بحث و جدل شده است.

شخصی که در طی ماه‌های اخیر با کلاهبرداری از فوتبالیست‌های مشهور، مبالغ زیادی را به دست آورده بود، به دستگیری رسید.

بر اساس گزارش ورزش سه، معتقد بودند که این فرد توانسته است مبالغی در بازه ۷۰ میلیون تا یک میلیارد تومان را از فوتبالیست‌های ایران دریافت کند. برآوردهای نشان می‌داد که این مبالغ به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. قرار بود این مبالغ در حوزه سرمایه‌گذاری در زمینه‌های اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد. با اما در ادامه، این فرد متواری شده و در نتیجه، سرمایه این بازیکنان نیز از بین رفته است.

در ادامه گفته شده است که این فرد توسط یکی از بازیکنان سابق و مشهور کشور پیدا شده است، اما با وساطت یکی دیگر از شخصیت‌های معروف، اجازه آزادی او صادر شده است. با این حال، بلافاصله پس از آزادی، او مجدداً متواری شده است، به منظور نابودی سرمایه‌هایی که بازیکنان به او اعتماد کرده بودند.

اخبار جدید نشان می‌دهد که این فرد بر اثر پیگیری‌های انجام شده، دوباره پیدا و توسط پلیس دستگیر شده است.

باید دید که آیا بازیکنانی که به این فرد اعتماد کرده بودند، پس از دستگیری او قادر خواهند بود به پولی که به او سپرده بودند دسترسی پیدا کنند یا خیر.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.