با توجه به توافقی که بین کانون بازنشستگان تامین اجتماعی به انجام رسیده است، تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در بازه زمانی آذر ۱۴۰۲ تا آذر ۱۴۰۳ افزایش یافته است. همچنین، با توجه به ماهیت بیمه‌ای و سرانه‌ای قرارداد، شرکت بیمه تکمیلی بازنشستگان تدابیر و برنامه‌هایی را در نظر گرفته است. این برنامه‌ها به

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 1059
Social security retirees

با توجه به توافقی که بین کانون بازنشستگان تامین اجتماعی به انجام رسیده است، تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در بازه زمانی آذر ۱۴۰۲ تا آذر ۱۴۰۳ افزایش یافته است. همچنین، با توجه به ماهیت بیمه‌ای و سرانه‌ای قرارداد، شرکت بیمه تکمیلی بازنشستگان تدابیر و برنامه‌هایی را در نظر گرفته است. این برنامه‌ها به ویژه در ۵ ماه اخیر با رشد و توسعه قابل توجهی روبرو بوده‌اند. به عنوان مثال، تعداد موسسات درمانی طرف قرارداد که خدمات را به صورت آنلاین به ارمغان می‌آورند، از ۵ هزار مرکز درمانی به ۸ هزار موسسه بیمارستانی، آزمایشگاهی و تصویربرداری افزایش یافته است. همچنین، قرارداد با داروخانه‌های ارائه‌دهنده داروهای بیماران خاص، مانند داروخانه ۱۳ آبان، منعقد شده است.

 انتشار آگهی فراخوان بیمه درمان تکمیلی

کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی سالانه تعهدات درخواستی خود را اعلام می‌کند. این توافقات در نهایت برای قرارداد سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳ به امضای طرفین رسیده است.

قرارداد بیمه تکمیلی با قیمت ۳۱۰ هزار تومان برای هر نفر بازنشسته تمدید شده است. در مقایسه با سال گذشته، تعهدات برای بیماران خاص و صعب‌العلاج و جراحی‌های سنگین به ۸۵ میلیون تومان افزایش یافته است (نسبت به ۷۵ میلیون تومان در سال گذشته). همچنین، سقف خدمات آزمایشگاهی نیز از یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

با توجه به ضرورتهای اساسی جامعه و به ویژه بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص، و با توجه به اتمام سقف خدمات در قرارداد قبلی و انتظار مدت طولانی بیماران برای آغاز قرارداد، در طول ۹ روز از آغاز قرارداد در سراسر کشور، بیش از ۳۰ هزار نامه معرفی برای بیماران خاص و جراحی‌های فوق تخصصی صادر شده است.

در سال گذشته، سرانه بیمه تکمیلی برای هر فرد بیمه‌شده به مبلغ ۲۰۵ هزار تومان تعیین شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.