رئیس ادارهٔ شیرخشک سازمان غذا و دارو، اعلام کرد که امکان جست‌وجوی شیرخشک معمولی در بین سایر شیرخشک‌های مصرفی نوزادان در سامانه تیتک اضافه شده است. بهادر صیدمحمدیان، به این نکته اشاره کرد که قبلاً امکان جست و جوی انواع شیرخشک‌های رژیمی در سامانه تیتک وجود داشت. او تازه‌ترین به‌روزرسانی را اعلام کرد و گفت:

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 2007
شیرخشک

رئیس ادارهٔ شیرخشک سازمان غذا و دارو، اعلام کرد که امکان جست‌وجوی شیرخشک معمولی در بین سایر شیرخشک‌های مصرفی نوزادان در سامانه تیتک اضافه شده است.

بهادر صیدمحمدیان، به این نکته اشاره کرد که قبلاً امکان جست و جوی انواع شیرخشک‌های رژیمی در سامانه تیتک وجود داشت. او تازه‌ترین به‌روزرسانی را اعلام کرد و گفت: “اخیراً امکان جست و جوی انواع شیرخشک معمولی نوزادان نیز در این سامانه فراهم شده است و افراد می‌توانند با استفاده از آن، به راحتی شیرخشک مورد نیاز خود را استعلام و تهیه کنند.”

وی اضافه کرد: به منظور تسهیل در دسترسی افراد به شیرخشک مصرفی نوزادان، می‌توانند از طریق اپلیکیشن تیتک یا با مراجعه به سایت ttac.ir از بخش نرم افزارهای تلفن همراه، یا با دانلود اپلیکیشن و استفاده از نسخه وب، در بخش کمبود شیرخشک، نام شیرخشک مورد نظر را به صورت لاتین یا فارسی وارد کرده و با تعیین محدوده مورد نظر، شیرخشک خود را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.