ایرانسل با حضور در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، خدمات و محصولات جدیدترین در زمینه تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند. ایرانسل با حضور در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) ایرانسل با حضور در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 1288
Irancell at Iran's comprehensive audio and video media exhibition

ایرانسل با حضور در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، خدمات و محصولات جدیدترین در زمینه تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

ایرانسل با حضور در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

ایرانسل با حضور در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل در این نمایشگاه که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) برگزار می‌شود، با ارائه سرویس‌ها و خدمات محتوایی مبتنی بر صوت و تصویر فراگیر حضور دارد. نمایشگاه رصتا از ۱۰ تا ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود و به عنوان میزبانی برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند است.

ایرانسل در این نمایشگاه با ارائه سرویس “تلویزیون اینترنتی لنز” که به عنوان بستر پخش فیلم، سریال، پخش رویدادهای زنده و شبکه‌های تلویزیونی عمل می‌کند، و همچنین سرویس “راویتو” که به عنوان یک پلتفرم اشتراک ویدیو و پخش زنده با امکان کسب درآمد عرضه می‌شود، حضور دارد.

اپلیکیشن لنز،

تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که به کاربران امکان می‌دهد آن را به صورت رایگان دانلود کنند و در هر لحظه و هر مکان، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (با دوبله و زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقات ورزشی (شامل پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و غیره)، پخش زنده رویدادهای مختلف (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و غیره دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن علاوه بر ارائه خدمات پخش محتوا، به عنوان زیرساخت توزیع محتوا نیز عمل می‌کند و کاربران می‌توانند آن را بر روی گوشی تلفن همراه یا در منزل به راحتی روی تلویزیون خود استفاده کنند.

همچنین، سرویس “راویتو” نیز به عنوان یک پلتفرم اشتراک ویدیو و پخش زنده

با افزایش قابلیت‌هایی مانند تولید و به اشتراک گذاری محتوای تصویری و پخش زنده، فضایی را فراهم کرده است تا تولیدکنندگان محتوا علاوه بر ارائه تولیدات خود، بتوانند درآمدزایی نیز داشته باشند.

نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران با هدف حمایت از رسانه‌های صوتی و تصویری فراگیر در کشور و تقویت همکاری بین سازمان صدا و سیما، رسانه‌های صوتی و تصویری فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، به صورت دو بخش سرویس و محتوا برگزار می‌شود. این نمایشگاه اهدافی از قبیل اطلاع‌رسانی درباره آخرین دستاوردهای حوزه رسانه و ایجاد ارتباط بین شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای متناسب با فرهنگ اسلامی، بومی و ملی، حمایت مادی و معنوی از رسانه‌های صوتی و تصویری فراگیر، ایجاد فضای رقابت رسانه‌ای بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان خدمات و محتوا، ایجاد تعامل بین نخبگان دانشگاهی، سازمان صدا و سیما، ساترا و رسانه‌ها و … دارد.

در این نمایشگاه، شرکت‌کنندگان متشکل از تلویزیون‌های اینترنتی، طراحان پلتفرم، ارائه‌دهندگان خدمات رسانه‌های دیجیتال، توسعه‌دهندگان، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌های صنایع خلاق، نهادهای مردمی، نرم‌افزارهای رسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، مراکز پژوهش، فناوری و نوآوری در رسانه‌های دیجیتال، تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال، تولیدات رسانه‌های دیجیتال دانش‌آموزی و … هستند که به عنوان میزبانان علاقه‌مندان به این حوزه خوش آمد می‌گویند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.