پرسپولیس با یک گل موفق شد در مقابل نساجی پیروز شود و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد. این پیروزی باعث می‌شود تا پرسپولیسی‌ها به نزدیکی رده برتری برسند و فقط ۲ امتیاز از سپاهان عقب باشند. گل تنها در بازی با نساجی به واسطه پاس هنرمندانه مهدی ترابی و سر زاهدی به ثمر

تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 1245
Hard winter on the way to Tehran

پرسپولیس با یک گل موفق شد در مقابل نساجی پیروز شود و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد. این پیروزی باعث می‌شود تا پرسپولیسی‌ها به نزدیکی رده برتری برسند و فقط ۲ امتیاز از سپاهان عقب باشند. گل تنها در بازی با نساجی به واسطه پاس هنرمندانه مهدی ترابی و سر زاهدی به ثمر رسید. ترابی، که به عنوان موتور محرک پرسپولیس شناخته می‌شود، اعتقاد دارد که در این بازی پرسپولیس عملکرد زیبایی نداشته است، اما قول داده است که در نیمه دوم فصل، بازی‌های بهتری از تیم خواهیم دید. با ترابی در مورد پیروزی در مقابل نساجی و مسائل مربوط به قانون سقف بودجه و کسر امتیازات تیم‌ها، گفت‌وگویی انجام شده است که در ادامه آن را می‌خوانید.

پرسپولیس با پاس گل تو موفق شد تیم نساجی را شکست دهد

درباره این بازی صحبت خواهم کرد.

با خداشکر که موفق به برد در این بازی شدیم. دیدار بسیار سختی بود و نساجی نیز یک تیم خوب است. ما نیاز داشتیم تا این بازی را ببریم و وضعیت خودمان را در جدول بهبود بخشیم. در چند بازی قبلی نتایج خوبی نگرفته بودیم، اما خوشحالم که در دو بازی اخیر موفق شدیم ۶ امتیاز را به دست آوریم و در حال حاضر شرایطمان در جدول بهتر شده است. برای من مهم نیست که آیا پاس گل می‌دهم یا گل می‌زنم. تنها چیزی که اهمیت دارد، برد تیم است و خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق رخ داد و ما به ۳ امتیاز رسیدیم.

با توجه به نتایجی که به دست آورده‌اید، حتی برای قهرمانی در نیم فصل هم امیدوار هستید. چقدر شانس این اتفاق رخ دادن را تخمین می‌زنید؟

جام در هفته پایانی به دست خواهد آمد و هنوز تا پایان لیگ زمان زیادی باقی مانده است. اینکه بتوانیم قهرمان نیم فصل شویم، امری خوب و امیدوارکننده است، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. مهمترین هدف ما قهرمانی در پایان فصل است. باید به شدت تلاش کنیم و در مسابقات جدی و قوی شرکت کنیم تا بتوانیم در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

بسیاری از افراد می‌گویند که پرسپولیس بازی زیبا نمی‌کند. آیا شما هم با این نظر موافقید؟

بله، قبول دارم که باید بازی‌های بهتری ارائه دهیم، اما شرایط جدول و اهمیت بالای بازی‌ها باعث شد که برای ما کسب ۳ امتیاز اولویت داشته باشد و می‌خواستیم هرطور شده بازی را ببریم. با این حال، در ادامه و به ویژه در نیمه دوم فصل، ارائه نمایش بهتری از تیم ما خواهید دید.

درباره بازگشت امتیازات نیز صحبت کنید

به نظرم این اتفاق باید رخ می‌داد، زیرا تیم‌ها در زمین فوتبال نتایج خود را کسب کرده بودند. من نمی‌دانم آیا تیم‌های دیگر تخلف کردند یا نه، اما تیم ما قانون را رعایت کرد. در واقع، دلیل کسر امتیازات از پرسپولیس را نمی‌فهمم. همه می‌دانند که تیم ما همه چیز را رعایت کرد، اما به طور اشتباه امتیازات ما کاهش یافت. اما خوشحالیم که امتیازات کسر شده به ما بازگشت داده شدند.

در چند روز اخیر، بسیاری از صحبت‌ها و گفتمان‌ها در مورد قانون سقف بودجه و ماجراهای کسر امتیاز و بازگرداندن آن به بحث و گفت‌وگو مطرح شده است. جحتی یحیی گل محمدی ادعا کرده است که سر پرسپولیس کلاه رفته است. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

به نظرم از ابتدا واضح بود که این قانون به جایی نمی‌رسد. حقیقتاً حرف آقای یحیی درست است. اگر ما قانون را رعایت نمی‌کردیم، به راحتی می‌توانستیم در نقل و انتقالات بازیکنان فعالیت کنیم. شاید از رقابت‌های آسیا حذف نمی‌شدیم و در لیگ نیز امتیازات بیشتری کسب می‌کردیم. پرسپولیس بیشترین ضرر را از این قانون کشید و در حال حاضر همه چیز به حالت اولیه بازگشته است. به نظرم، مدیران تیم ما باید از این پس به تقویت تیم در نیمه دوم فصل و فصل آینده فکر کنند و در نقل و انتقالات به خوبی عمل کنند. به هر حال، مشاهده می‌کنیم که بسیاری از تیم‌ها قوانین را رعایت نکرده‌اند و به راحتی بازیکنان جذب کرده‌اند و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

حتی ادعا شده است که یکی از بازیکنان لیگ برتر در این فصل قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان بسته است.

واقعیت را نمی‌دانم. من چیزی در این باره شنیده ندارم، زیرا به دنبال کردن جزئیات قرارداد بازیکنان خاصی نیستم. هر قراردادی که بسته می‌شود، به عهده بازیکن و باشگاهش است و این مسائل برای من اهمیت زیادی ندارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.