جشن شصت و یکمین سالگرد تأسیس شرکت پاکسان با حضور مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت‌های گروه توسعه صنایع بهشهر، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان، و همچنین معاونین، مدیران و تمامی کارکنان این مجموعه، در تاریخ پنجم دی ماه سال جاری در محل شرکت پاکسان برگزار شد. در ابتدای مراسمی

تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 1239
Celebration of the 61st anniversary of the establishment of Paksan Company

جشن شصت و یکمین سالگرد تأسیس شرکت پاکسان با حضور مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت‌های گروه توسعه صنایع بهشهر، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان، و همچنین معاونین، مدیران و تمامی کارکنان این مجموعه، در تاریخ پنجم دی ماه سال جاری در محل شرکت پاکسان برگزار شد.

در ابتدای مراسمی که در روز سه شنبه پنجم دی ماه سال جاری برگزار شد،

سیدصدرالدین حسینی، رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان، به مناسبت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی تا شهدای سلامت، امنیت و مقاوت، و نیز محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه، بیاناتی ارائه کرد. وی اظهار داشت: “طوفان الاقصی، طوفانی برپا کرد که بعید است رژیم صهیونیستی بتواند این هیمنه درهم شکسته خود را در جهان احیا کند و این اتفاق منجر به پایه‌گذاری سنگ بنایی برای تعریف فصل جدیدی از مقاومت در سراسر دنیا شد.”

رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان افزود:

“رژیم صهیونیستی با حقارت تمام در حال انتقام گرفتن از مردم غزه، به ویژه زنان و کودکان بی‌دفاع است. همانطور که مقام معظم رهبری نیز در بیانات ارزشمند خود فرموده‌اند، رژیم اشغالگر زخم‌خورده و از پا افتاده، در حال گرفتن انتقام ضربه‌کاری رزمندگان فلسطینی از مردم غزه است. اما بدون شک و با وجود تمامی حمایت‌های اشرار عالم و همدستی قطعی آمریکایی‌ها در جنایات صهیونیست‌ها، این همه ظلم و جنایت در نهایت راهی به جایی نمی‌برد. و در این قضیه و قضایای آینده، پیروزی از آن ملت فلسطین است.

سیدصدرالدین حسینی همچنین به مناسبت روز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)، این روز را به تمامی هموطنان مسیحی تبریک گفت و افزود: “ما این مناسبت مبارک و تقارن آن با شصت و یکمین سالگرد تأسیس شرکت پاکسان را به فال نیک می‌گیریم و بسیار خرسندیم که امروز در کنار همکاران عزیزمان در مجموعه پاکسان این روز بزرگ را جشن می‌گیریم.”

رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان در تشکر از تلاش‌های تمامی کارکنان در سال مالی گذشته (۳۰ آذر ۱۴۰۲) اظهار داشت: “ما از خداوند منان سپاسگزاریم که با حمایت شرکت‌های گروه و دیگر ذی‌نفعان و با هماهنگی و دانش مدیران مجموعه، به رأس مدیرعامل توانمند جناب آقای محمدی راد، موفق به دستاورد یک سال پربار شدیم. حالا اعضای هیئت مدیره نیز تحت یک مدیریت یکپارچه قرار گرفته‌اند تا در هماهنگی با شرکت‌های مدیریت صنعت شوینده، توسعه صنایع بهشهر و گروه توسعه ملی، به وعده‌هایی که در جلسه عمومی داده شده بود، عمل کنند و شرکت را به مرحله سودآوری برسانند. این امر نیز با تلاش قوی شما همکاران بزرگوارمان به حقیقت پیوسته است.”

در پایان، حسینی با تأکید بر اهمیت افزایش رضایت ذی‌نفعان افزود:

“هیئت مدیره تصمیم دارد به توسعه قطار پیشرفت پاکسان راه گذاری کند، و این امر با توجه به رضایت تمامی ذی‌نفعان قابل دستیابی است. این مسیر پیشرفت و بهبود در پاکسان ادامه خواهد یافت، تا این مجموعه معروف دوباره به عنوان یک نگین درخشان در صنعت شوینده شناخته شود.”

شهریار محمدی راد، مدیرعامل شرکت پاکسان، در ادامه مراسم تبریک شصت و یکمین سالگرد تأسیس شرکت پاکسان اظهار داشت: “یک سال پیش در چنین روزهایی که شرف خدمت دوباره را در مجموعه پاکسان به دست آوردم، با اعتماد و اعتقاد کامل اعلام کردم که ‘ما می‌توانیم’. امروز می‌توانیم میوه و نتیجه آن را مشاهده کنیم و این به این معنی است که کارکنان پاکسان نمره قابل قبولی کسب کرده‌اند.”

مدیرعامل پاکسان در ادامه اضافه کرد:

“البته باید به یاد داشته باشیم که ما از موفقیت فقط تا این حد قدردانی نمی‌کنیم و توقع از مجموعه پاکسان بیش از این است. با توجه به بودجه‌ای که برای سال مالی جدید پیش‌بینی شده است، باید تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود را به کار بگیریم و با تمام قدرت و تلاش، برای دستیابی به آن تلاش کنیم.”

محمدی راد، در حین قدردانی از همراهی و همکاری صمیمی اعضای هیئت مدیره، با ارائه گزارش جامعی از فعالیت‌های مجموعه در یک سال حضورش به عنوان مدیرعامل، دلایل اصلی خروج از وضعیت زیانآور و دستیابی به سوددهی را برای کارکنان توضیح داد و برنامه‌های ویژه خود را برای سال جدید مطرح کرد.

در پایان، مدیرعامل شرکت پاکسان از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره مجموعه‌های گروه توسعه ملی، توسعه صنایع بهشهر و مدیریت صنعت شوینده و سایر شرکت‌های گروه که در امر عبور از بحران‌ها به مجموعه پاکسان حمایت ویژه ای کردند، تقدیر و تشکر کرد و بر تلاش برای دستیابی به اهداف بزرگتر و موفقیت‌های بزرگتر در سال مالی جاری تأکید کرد.

مراسم جشن سالگرد تأسیس شرکت پاکسان با بخش‌های متنوع هنری و سرگرمی ادامه یافت و با احترام به دو همکار پیشکسوت و برش کیک ششادومین سالگرد این مجموعه به پایان رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.