با توجه به گزارش شمانیوز، قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در پایان فصل به پایان می‌رسد. در حالی که شایعاتی درباره تمدید قرارداد او با لوس بلانکوس وجود دارد، برزیل همچنان مطمئن است که او را به عنوان سرمربی بعدی تیم خود خواهد داشت. آنچلوتی عموماً از پاسخ دادن به سوالات مربوط به آینده

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 992
Soccer

با توجه به گزارش شمانیوز، قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در پایان فصل به پایان می‌رسد. در حالی که شایعاتی درباره تمدید قرارداد او با لوس بلانکوس وجود دارد، برزیل همچنان مطمئن است که او را به عنوان سرمربی بعدی تیم خود خواهد داشت. آنچلوتی عموماً از پاسخ دادن به سوالات مربوط به آینده خود پرهیز می‌کند، اما اعلام کرده است که در رئال مادرید راضی و خوشحال است و حتی اگر باشگاه همچنان به او نیاز داشته باشد، در مادرید باقی خواهد ماند.

بمب خبری فوتبال

با این حال، در ماه ژوئن، ادنالدو رودریگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل، اعلام کرد که آنچلوتی با پذیرش پیشنهاد هدایت تیم ملی برزیل موافقت کرده است و این کار را قبل یا بعد از کوپا آمریکا ۲۰۲۴ انجام خواهد داد. اگرچه احتمالاً به آنچلوتی پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۶ داده می‌شود، اما یک منبع در کنفدراسیون برزیل، به نقل از “اسپورت”، ادعا کرده است که آنچلوتی قراردادی با تیم ملی برزیل امضا کرده است و همه چیز آرام است و هیچ خطری برای تغییر وجود ندارد.

بدون شک، آنچلوتی با انتقادات زیادی درباره تمدید قرارداد روبرو خواهد شد. مدیران رئال مادرید معمولاً تحمل دو فصل بدون قهرمانی در لیگ را ندارند و علاوه بر درخشش جود بلینگام، آنچلوتی هنوز مهاجم سطح بالایی ندارد و از ابتدای لالیگا تیبو کورتوا و ادر میلیتائو را از دست داده است. برای او بسیار اهمیت دارد که از بارسلونا و اتلتیکو مادرید پیشی بگیرد و قهرمان فصل جاری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.