افتخار ورزشی: هادی چوپان برای دومین سال متوالی به مرحله نهایی مسابقات مستر المپیا صعود کرد و فرصتی دیگر برای قهرمانی را در اختیار دارد. با تلاش‌های فراوان، گرگ ایرانی نهایتاً در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ به رویای دیرینه خود دست یافت و به عنوان یکی از برترین شرکت‌کنندگان در تاریخ این رقابت‌ها، به مقام

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 826
مسابقات

افتخار ورزشی: هادی چوپان برای دومین سال متوالی به مرحله نهایی مسابقات مستر المپیا صعود کرد و فرصتی دیگر برای قهرمانی را در اختیار دارد.

با تلاش‌های فراوان، گرگ ایرانی نهایتاً در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ به رویای دیرینه خود دست یافت و به عنوان یکی از برترین شرکت‌کنندگان در تاریخ این رقابت‌ها، به مقام قهرمانی دست یافت.

با وجود حضور برخی از غایبان مهم و تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان بزرگ در این دوره از مسابقات، هادی چوپان همچنان با تلاش و قدرت بی‌نظیر خود، به دنبال تکرار عنوان قهرمانی است و توانسته است به روند صعود به مرحله نهایی بازگردد.

در نهایت، دیدار نهایی مسابقات مستر المپیایی سال ۲۰۲۳ در مرکز گردهمایی اورنج کانتی شهر اورلاندوی ایالت فلوریدا، روز شنبه چهارم نوامبر ساعت 19 به وقت محلی برگزار خواهد شد. این مسابقات برای برندگان خود جوایز قابل توجهی در انتظار دارد، که مبلغ آن 1.6 میلیون دلار خواهد بود. همچنین، قهرمان دستهٔ اوپن نیز همانند سال گذشته، مبلغ 400 هزار دلار را دریافت خواهد کرد که تقریباً 20 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

هادی چوپان در تلاش است تا عنوان قهرمانی خود را دفاع کند،

اما رقبای سختی در انتظار او هستند. او در این دوره نیز باید با درک لانسفورد رقابت کند، که در سال گذشته به عنوان نایب قهرمان به پایان رسید و امیدوار است امسال بتواند انتقام سال گذشته را از او بگیرد. یک نکته جالب اینجاست که این دو نفر در طول این مدت بارها با یکدیگر تمرین کرده‌اند تا انگیزه بیشتری برای رقابت داشته باشند.

برندون کری، قهرمان مسابقات در سال ۲۰۱۹، بار دیگر به صحنه بازگشت. اما در روز آخر، با وقوع اتفاقات عجیب، مجبور شد به بیمارستان مراجعه کند و از مسابقات با آمادگی کامل حاضر نشود. وی در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نیز در جایگاه دوم قرار گرفت، اما سال قبل نتوانست به مقامی بهتر از چهارمی دست پیدا کند. با این حال، وی مصمم بود نشان دهد هنوز در سن ۴۱ سالگی قدرت گذشته را دارد، اما به سه نفر اصلی نرسید.

بسیاری معتقدند که رقابت نهایی امسال به نبردی بین چوپان و لانسفورد تبدیل خواهد شد و قهرمان از میان این دو ورزشکار انتخاب خواهد شد. انتظار می‌رود که این رقابت جذاب بین آنها شکل گیرد و ببینیم آیا چوپان قادر خواهد بود بار دیگر به رویایش دست یابد و این قهرمانی و جایزه را به خانه ببرد، یا این بار نوبت لانسفورد است که ناکامی خود را جبران کند و بر حریف خود غلبه کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.