آنتونی استوکس، مهاجم سابق تیم‌های سلتیک و آرسنال، به دلیل ارسال پیام‌های توهین‌آمیز به همسر سابق خود، محکوم به یک ماه زندان شده است. استوکس، که در زمانی که در تیم پرسپولیس تهران بازی می‌کرد، بیشتر به خاطر ماجراهای خارج از زمین فوتبال مورد توجه قرار می‌گرفت، در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر : 1743
مهاجم فوتبال

آنتونی استوکس، مهاجم سابق تیم‌های سلتیک و آرسنال، به دلیل ارسال پیام‌های توهین‌آمیز به همسر سابق خود، محکوم به یک ماه زندان شده است.

استوکس، که در زمانی که در تیم پرسپولیس تهران بازی می‌کرد، بیشتر به خاطر ماجراهای خارج از زمین فوتبال مورد توجه قرار می‌گرفت، در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

بر اساس گزارش ورزش سه، استوکس به مدت حداقل یک ماه به زندان محکوم شده است. او خود را به پلیس اسکاتلند تحویل داده و در انتظار اجرای حکم قرار دارد.

در پی بازگشت او از دوبلین به اسکاتلند، استوکس ۳۵ ساله دستگیر شده و به زندان منتقل شده است. دلیل دستگیری او ارسال پیام‌های توهین‌آمیز به همسر سابقش است.

استوکس، که به دو بار به دلیل بیماری مادرش به ایرلند سفر کرده بود، باید خود را هر چه سریعتر به پلیس معرفی کند و در عوض وثیقه قرار داد. او در شب پنجشنبه به اسکاتلند بازگشت زیرا می‌دانست که زمان بازداشتش فرا رسیده است و خود را به ایستگاه پلیس مادروول تسلیم کرد.

او به ارسال پیام‌های توهین‌آمیز به الید اسکات، همسر سابق خود و همچنین پدر او، اعتراف کرده است و قرار است در دادگاه شهر همیلتون محکوم شود.

به گزارش دیلی میل، استوکس صبح جمعه با دستبند در دادگاه حاضر شد و درخواست تمدید وثیقه برای آزادی مشروط او رد شد. به جای آن، تصمیم گرفته شده است که او به مدت یک ماه در زندان به‌خاطر تحقیقات بیشتر در این پرونده نگهداری شود.

استوکس، بازیکن سابق تیم پرسپولیس، قبلاً نیز درگیر اقدامات خشونت‌آمیزی بوده است. در مارس 2020، با ارسال یک ایمیل به اسکات، در دادگاه همیلتون به اتهام نقض دستور عدم آزار و اذیت همسر سابق خود محاکمه شد. او به دلیل نقض توافق دادگاه درباره آزار و اذیت اسکات، از نوامبر 2019 تا فوریه 2020 مقصر شناخته شده بود.

به همین دلیل، دادگاه حکمی به این بازیکن برای 2 سال نظارت بر رفتار صادر کرد. اما پس از توافق بین طرفین، رای دادگاه لغو شد و به نظر می‌رسید که آنها به توافق رسیده‌اند و استوکس دوباره به اقدامی مشابه دست بزند تا در نهایت به زندان فرستاده شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.