یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد که ائتلاف نیروهای انقلاب با جبهه پایداری در حال مذاکره است. صبح امروز، غلامعلی حداد عادل در حاشیه یک گردهمایی و دعوت برگزار شده برای منتخبین شوراهای اسلامی استان تهران، درباره احتمال تشکیل ائتلاف با جبهه پایداری صحبت کرد. او گفت: “ما در حال مذاکره با

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 1795
شانا

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد که ائتلاف نیروهای انقلاب با جبهه پایداری در حال مذاکره است.

صبح امروز، غلامعلی حداد عادل در حاشیه یک گردهمایی و دعوت برگزار شده برای منتخبین شوراهای اسلامی استان تهران، درباره احتمال تشکیل ائتلاف با جبهه پایداری صحبت کرد. او گفت: “ما در حال مذاکره با جبهه پایداری هستیم که از سوی ائتلاف نیروهای انقلاب انجام می‌شود. امیدواریم که این مذاکرات هر چه زودتر به نتیجه برسد و بتوانیم فهرست نهایی را، مانند نوبت قبل، ارائه کنیم.”

وی افزود: “مذاکرات بین ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری در حال پیشروی است و در حال حاضر به نتایج مثبت این ائتلاف امیدواریم.”

در ادامه، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات، گفت: “با حضور در صندوق‌های رأی، مردم می‌توانند با انتخاب نیروهای انقلابی برای تشکیل مجلس انقلابی که ایران را برتری بخشید، گام بردارند.”

غلامعلی حداد عادل در پایان بیان خود به این موضوع اشاره کرد که شهرهای اسلامشهر و ری در حوزه انتخابیه تهران قرار دارند. این واقعیت باعث شده است که در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، فرصتی برای داشتن نمایندگان مستقل و محلی از این دو شهرستان فراهم شود. بنابراین، مردم ری و اسلامشهر در دوره‌های قبلی از مجلس شورای اسلامی و در انتخابات فعلی، قادرند به کاندیداهایی که از شهر خود تعلق دارند، رأی دهند.

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.