دو روز پیش، رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر مصدومیت کوین یامگا را منتشر کرد. این اتفاق منجر به حضور آمبولانس و انتقال او به بیمارستان شد تا جزئیات آسیب دیدگی وینگر فرانسوی تیم آبی‌ها مشخص شود. آسیب دیدگی وی شدید بوده و نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارد. در ابتدا، رسانه رسمی استقلال اعلام کرده بود

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 1498
استقلال

دو روز پیش، رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر مصدومیت کوین یامگا را منتشر کرد. این اتفاق منجر به حضور آمبولانس و انتقال او به بیمارستان شد تا جزئیات آسیب دیدگی وینگر فرانسوی تیم آبی‌ها مشخص شود. آسیب دیدگی وی شدید بوده و نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارد. در ابتدا، رسانه رسمی استقلال اعلام کرده بود که به زودی جزئیات مصدومیت یامگا را اعلام خواهند کرد، اما هیچ اطلاع‌رسانی‌ای از سوی آبی‌ها صورت نگرفت و هواداران برای کسب آخرین اخبار و وضعیت او به رسانه‌ها رجوع کردند.

دیروقت مشخص شد که یامگا در ورزش سه آسیب دیدگی در ناحیه گونه و دهان داشته است. این اتفاق در نتیجه برخورد استوک‌های امید حامدی‌فر با صورت بازیکن خارجی استقلال رخ داده است. او فوراً به بیمارستان منتقل شد و جراحی صورتی انجام شد.

به نظر می‌رسد در چالشی که بین این دو بازیکن بر سر تصاحب توپ به وقوع پیوسته بود، استوک‌های حامدی‌فر به چشم یامگا آسیب جدی وارد کرده و به همین دلیل، او نیز نیاز به جراحی در این ناحیه داشت. البته، از شب گذشته شایعاتی درباره وضعیت سلامتی این بازیکن در ناحیه چشم در فضای مجازی منتشر شده بود.

با این وجود، تحقیقات نشان می‌دهد که جواد نکونام به دلیل کمبود بازیکن در تیم خود و همچنین به دلیل اتفاقی که رخ داده، بسیار عصبانی بوده و حتی روز گذشته حامدی‌فر را به دویدن دور زمین تنبیه کرده است.

اطلاعاتی که از باشگاه استقلال در دسترس است، نشان می‌دهد که آسیب‌دیدگی ستاره فرانسوی شدید و جدی بوده و نکونام باید تیم خود را بدون حضور یامگا و برای چندین مسابقه آماده کند. این بازیکن در حال حاضر در بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی بستری شده است و سایر بازیکنان استقلال نیز برای دیدار با یامگا به بیمارستان مذکور اعزام شده‌اند.

به هر حال، بدیهی است که مصدومیت کوین یامگا کاملاً جدی است و همه منتظر اعلام رسمی باشگاه استقلال درباره میزان غیبت وی از زمین بازی هستند. این آسیب‌دیدگی عجیب و نادر منجر به آسیب‌دیدگی یکی از بازیکنان کلیدی استقلال در فصول اخیر شده است.

استقلال باید در تاریخ ۲۰ بهمن در یک مسابقه حساس جام حذفی به مصاف مس رفسنجان برود و حضور یامگا در آن دیدار به طور قطعی مشخص است. باید دید که مدت زمانی که این ستاره فرانسوی از زمین دور خواهد بود، چقدر است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.