یکی از بخش‌های بدنه هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ که متعلق به شرکت هوایی یونایتد ایرلاینز بود، در حین پرواز جدا شد! در رویدادهای ایمنی که هواپیماهای شرکت بوئینگ آمریکا به آن مبادرت می‌کنند، یکی از قطعات بدنه هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ متعلق به شرکت هوایی یونایتد ایرلاینز، در حین پرواز از سان فرانسیسکو جدا شد و هواپیما

تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 2004
Boeing 737 wing

یکی از بخش‌های بدنه هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ که متعلق به شرکت هوایی یونایتد ایرلاینز بود، در حین پرواز جدا شد!

در رویدادهای ایمنی که هواپیماهای شرکت بوئینگ آمریکا به آن مبادرت می‌کنند، یکی از قطعات بدنه هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ متعلق به شرکت هوایی یونایتد ایرلاینز، در حین پرواز از سان فرانسیسکو جدا شد و هواپیما در مدفورد، اورگان، فرود آمد.

بعد از فرود اضطراری پرواز شماره ۴۳۳ در مدفورد، مشخص شد که این قطعه در حین پرواز از بدنه جدا شده است!

این هواپیما ۱۳۹ مسافر و ۶ خدمه پرواز داشت و در هنگام فرود هیچ هشداری درباره فرود اضطراری اعلام نشد؛ چرا که بنا به گفته شرکت بوئینگ، هیچ آسیبی در حین پرواز مشاهده نشده است!

این حادثه در حالی رخ داد که تقریباً دو ماه پیش، درب خروج یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس متعلق به هواپیمایی آلاسکا در حین پرواز جدا شد و هواپیما با ۱۷۷ مسافر مجبور به فرود اضطراری شد.

بعد از فرود این هواپیما، که اندکی قبل از فرودگاه بین‌المللی پورتلند در اورگان بود، بررسی‌های تیم فنی نشان داد که برخی از پیچ و مهره‌ها دچار لغزش بوده‌اند و نیاز به پیچیدن دقیق‌تر داشته‌اند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.