تقویم به ما خبر می‌دهد که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا می‌رسد. این روز، به عنوان روز جهانی قدس به‌خصوصیت خاصی با درخشش والای امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب اسلامی، نامگذاری شده است. هر سال، این روز خشم و عزم مردم آزاده جهان را درباره اشغال فلسطین و قدس شریف برمی‌انگیزد. اما در

تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 2061
مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران

تقویم به ما خبر می‌دهد که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا می‌رسد. این روز، به عنوان روز جهانی قدس به‌خصوصیت خاصی با درخشش والای امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب اسلامی، نامگذاری شده است. هر سال، این روز خشم و عزم مردم آزاده جهان را درباره اشغال فلسطین و قدس شریف برمی‌انگیزد. اما در سال جاری، روز قدس با یک غم بزرگ از غزه همراه است. غزه، نماد مقاومت است که در برابر رژیم مسلح صهیونیستی به ستوه خود ایستاده است و همه محاسبات نظامی را به هم زده و نشان داده است که اگر ایمان به خدا و عشق به وطن وجود داشته باشد، می‌توان با یک سنگ مقابل لشکر زرهی دشمن ایستاد.

امروز، تمام جهانیان تمرکز خود را بر راهپیمایی روز قدس متمرکز کرده‌اند. تصمیم‌گیران در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی، برنامه‌های خود را با توجه به حضور مردم در این راهپیمایی در سراسر جهان تنظیم می‌کنند. بهترین کاری که یک انسان مسلمان و آزاده می‌تواند انجام دهد، حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس است، تا بهبودی زخم‌های دردناک غزه و حفظ قدس شریف کمک کند.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران و مردم مسلمان، من نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله نظامی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که به منظور ضعیف کردن جبهه مقاومت و کاهش ارزش مجاهدات شهدای سپاه پیروز قدس انجام شد، احتجاج می‌کنم. باید به یاد داشت که آزادگان جهان می‌دانند مقاومت زنده است و قدس زنده است. پرچم بزرگ سپاه قدس، نسل به نسل، ارزش‌ها را منتقل می‌کند و تا زمانی که ظلم و ستم وجود دارد، جبهه مقاومت علیه زیاده‌خواهی صهیونیست‌های غاصب با رهبری ولی امر مسلمین جهان و با مشارکت جوانان مؤمن و مبارزه‌گر به پیش می‌رود. صهیونیست‌ها نمی‌توانند با شهادت حاج قاسم و حاج رمضان، این نهضتی که ریشه در نهضت عاشورای حسینی دارد، را ضعیف کنند.

به مناسبت روز جهانی قدس، حضور پرشور در راهپیمایی این روز را به عنوان فرصتی برای ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی درک می‌کنم. از خانوادۀ بزرگ فولاد آلیاژی و تمام مردم، برای حضور در این راهپیمایی دعوت می‌کنم. امیدوارم خداوند گام‌های استوار مردم روزه‌دار سراسر جهان، به ویژه مردم شریف ایران، را در راه دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان، استوارتر گرداند و ریشه ظلم و ستم را در سراسر جهان کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.