مزایا و نقاط قوت صابون تریاک و صابون تریاک کلاژن طلا اصل و روش صحیح استفاده از آن در حال حاضر در بازارهای ایران، تعداد زیادی صابون آرایشی موجود است که برخی از آنها دارای خاصیت برتر لایه‌برداری هستند. یکی از صابون‌های بسیار محبوب در این زمینه، صابون تریاک است. این محصول توانسته توجه بسیاری

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر : 938

مزایا و نقاط قوت صابون تریاک و صابون تریاک کلاژن طلا اصل و روش صحیح استفاده از آن

در حال حاضر در بازارهای ایران، تعداد زیادی صابون آرایشی موجود است که برخی از آنها دارای خاصیت برتر لایه‌برداری هستند. یکی از صابون‌های بسیار محبوب در این زمینه، صابون تریاک است. این محصول توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و به بهترین شکل ممکن بر روی پوست آنها تأثیر بگذارد.

لایه‌برداری صورت یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش جوش‌ها و لکه‌های صورت است و این روش اغلب با استفاده از صابون‌ها و کرم‌های گیاهی انجام می‌شود. در این روزها، با مصرف مواد غذایی ناسالم و استفاده از لوازم آرایش ناکارآمد، پوست‌ها ممکن است با لکه‌ها و جوش‌های زیاد مواجه شوند که برخی از افراد ممکن است از دیدن خود در آینه وحشت کنند. اما با استفاده از کرم و صابون‌های گیاهی، می‌توان به قیمت مناسب و با اثربخشی برتر، به این افراد کمک کرد.

صابون تریاک چه فوایدی دارد؟

صابون تریاک دارای فواید بسیار زیادی است که شامل موارد زیر می‌شود:

کاهش جوش‌ها
کاهش لکه‌های پوست
از بین بردن کک و مک
شفاف کردن پوست
روشن کردن پوست
نرم کردن پوست
تنظیم چربی پوست
جوانسازی پوست
و غیره.
این خواص به شما امکان می‌دهد به طور مشابه عمل جراحی بر روی پوست خود انجام دهید، که بدون شک هزینه‌های بسیار بالایی را به همراه خواهد داشت. حالا آیا شما تمایل دارید با یک هزینه بسیار کمتر از هزینه عمل جراحی، به این فواید دست یابید؟ بدون شک تمایل خواهید داشت.

چند نوع صابون تریاک وجود دارد؟ این محصول دارای تنوع بسیار زیادی است و در بازار مدل‌ها و نمونه‌های مختلفی را می‌توان یافت. حتی برخی از این صابون‌ها، با شکل و ظاهر مشابه، توسط برندها و شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند. با این حال، طبیعی است که هیچ‌گاه نتوانند تأثیرات تولیدکننده اصلی را روی محصولات خود تضمین کنند.

صابون تریاک نگین، به عنوان اصلی‌ترین نوع صابون تریاک شناخته می‌شود و پس از آن، صابون تریاک کلاژن طلا، صابون تریاک مکس لیدی و صابون تریاک دکتر اسکین به ترتیب قرار دارند. تمامی این صابون‌ها محصولات خارجی هستند و اصلی‌ترین خاصیت آنها ضد لک و ضد جوش بودن است.

چه تفاوتی بین این نمونه‌ها وجود دارد؟

همانطور که اشاره شد، تمامی این صابون‌ها دارای خاصیت اصلی ضد لک و ضد جوش هستند، اما تولیدکنندگان توانسته‌اند با اضافه کردن مواد ارگانیک دیگر، خواص این صابون‌ها را تقویت کنند.

صابون تریاک دکتر اسکین، علاوه بر تمامی خواصی که دارد، یک محصول فوق‌العاده برای سفید کردن پوست است و می‌تواند نسبت به سایر مدل‌ها تأثیر بیشتری بر روی روشنایی پوست داشته باشد.

صابون تریاک کلاژن طلا، همانطور که از ظاهر و نامش مشخص است، دارای کلاژن است. کلاژن یک ماده بسیار مؤثر برای جوانسازی پوست است و در محصولات آرایشی بسیاری از این ماده استفاده می‌شود. با استفاده از این صابون، شما به طور مستقیم از تأثیرات شگفت‌انگیز این ماده بهره خواهید برد.

صابون تریاک مکس لیدی، تمامی تأثیرات و خواص صابون تریاک نگین را داراست و به اندازه صابون تریاک نگین با کیفیت است، اما قیمت آن بالاتر است، زیرا بسته‌بندی آن متفاوت است.

تفاوت صابون تریاک اصلی و تقلبی چیست؟

همچون سایر محصولات معروف، صابون تریاک نیز از دست دلالان و تقلبگران در امان نمانده است و نمونه‌های تقلبی زیادی از آن وارد بازار شده است که هم تأثیرات مخربی برای پوست دارند و هم قیمت‌های غیرعادی یا نامعقولی دارند و به طور کلی قابل اعتماد نیستند.

حالا به چند نمونه از تفاوت‌های اصلی و تقلبی این صابون‌ها می‌پردازیم:

صابون تقلبی نگین به هیچ وجه بوی تریاک نمی‌دهد و بیشتر بوی صابون گلنار را دارد.
صابون تقلبی نگین دارای رنگی سبز کم رنگ است، در حالی که صابون اصلی مشکی یا سبز یشمی و بسیار تیره است.
لیبل اورجینال نمی‌تواند معیار تمیزی صابون‌های تریاک اصلی و تقلبی باشد، زیرا هیچ ارتباطی به تولیدکننده ندارند و تولیدکنندگان برای اثبات اصالت محصولات خود نیازی به چسباندن لیبل ندارند.
صابون تقلبی کلاژن طلا کمترین بوی تریاک را دارد، در حالی که نمونه تقلبی به هیچ وجه بوی تریاک نمی‌دهد.
در صابون کلاژن طلا اصلی، نیمه‌های کلاژن و تریاک با خطی صاف و مشخص از یکدیگر جدا شده‌اند، اما در نمونه تقلبی، نیمه‌ها به هم آمیخته شده‌اند.
روی تمامی صابون‌های تریاک اصلی، نام محصول به صورت انگلیسی روی صابون درج شده است.
صابون تریاک دکتر اسکین هنوز نمونه تقلبی ندارد، اما اگر توسط سایت سلام یار مشاهده شود، حتماً در همین مطلب به آن اشاره خواهد شد.
صابون تریاک مکس لیدی نیز نمونه ایرانی دارد که دارای جعبه نستطیلی یا کاغذی است، در حالی که نمونه اصلی جعبه‌ای مربعی و فلزی دارد.
برای بهتر درک کردن این مسئله، یک عکس از هر نوع صابون را در پایین قرار داده‌ایم.

صابون تریاک، که برندهای مختلفی دارد، توسط کشور پاکستان تولید می‌شود. این صابون‌ها از طریق مرز شرقی سیستان و بلوچستان وارد کشور می‌شوند. برخی افراد ادعا می‌کنند که نمایندگی این محصولات را در اختیار دارند و یا حتی خودشان وارد کننده آنها هستند.

گزارش‌ها برخی مواقع نشان می‌دهد که برخی از فروشندگان به دروغ ادعا می‌کنند که این صابون‌ها تولید کشورهای دیگر مانند تایلند هستند. با این حال، بایستی توجه کرد که عبارت “تولید تایلند” روی جعبه‌های صابون نگین درج شده است، اما این جملات تنها برای افزایش فروش در کشورهای اروپایی توسط شرکت تولید کننده استفاده می‌شوند و به عنوان روشی برای جذب مشتریان خدمت می‌کنند. این امر به ترفندهای فروش فروشندگان مربوط می‌شود.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، عبارت “تولید تایلند” روی جعبه صابون تریاک درج شده است، اما همچنین نام شرکت نگین بلوچستان نیز بر روی همان جعبه قابل مشاهده است، که این نیز جزء ترفندهای واردکنندگان بلوچستان می‌باشد. بنابراین، به میزان کمتری به متن‌های روی جعبه‌ها توجه کنید و به جای آن، به طرح و ظاهر جعبه توجه کنید که اصالت و تضمین اصل بودن محصول را نشان می‌دهد.

عوارض استفاده از صابون‌های تریاک چیست؟

استفاده از این محصولات هیچ گونه عوارضی ندارد و به واقع تاثیرات فوق‌العاده‌ای روی پوست شما خواهد گذاشت. با این حال، لطفاً توجه کنید که حتماً از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید، زیرا استفاده از محصولات غیراصلی می‌تواند عوارض بسیار خطرناک و آسیب‌رسانی برای شما به همراه داشته باشد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.