موکب الرضا (ع) شهرداری سمنان با ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی در مشهد و سمنان در پویش “همه در خدمت الرضاییم” مشارکت نمود. مشارکت شهرداری سمنان در پویش “همه در خدمت الرضاییم” علی غفوری در یک گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اعلام کرد که موکب الرضا (ع) شهرداری سمنان با شرکت در پویش ملی “همه در خدمت الرضاییم”

تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر : 784
شهرداری سمنان

موکب الرضا (ع) شهرداری سمنان با ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی در مشهد و سمنان در پویش “همه در خدمت الرضاییم” مشارکت نمود.

مشارکت شهرداری سمنان در پویش “همه در خدمت الرضاییم”

علی غفوری در یک گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اعلام کرد که موکب الرضا (ع) شهرداری سمنان با شرکت در پویش ملی “همه در خدمت الرضاییم” که توسط آستان قدس رضوی برای برنامه‌های دهه آخر ماه صفر طراحی شده است، قصد دارد از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع)، با نیت خادمی امام رئوف، شهروندان و طرفداران اهل بیت را تشویق کند تا با انجام یک کار خیر در هر شغل و موقعیتی که هستند، به این پویش مردمی ملحق شوند.

وی افزود که به منظور اجرای این پویش، موکب الرضا (ع) شهرداری سمنان با همکاری و همراهی مواکب حسینی، از طرفداران امام حسین (ع) و راه زینب (س) در شهر سمنان، اقدام به ایجاد ایستگاه‌های خدمات فرهنگی در شهر مشهد از تاریخ ۱۱ مهر تا ۱۶ مهرماه و در سمنان از تاریخ ۱۳ مهر تا ۱۵ مهرماه نموده‌اند. این ایستگاه‌ها خدماتی در زمینه‌های زیارت عارفانه، خدمت کریمانه، سبک زندگی، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و سلامت زائر را ارائه می‌دهند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قدس شهرداری سمنان با اشاره به شعار این پویش ملی که “نجات انسان، رسم مسلمانی” است، بیان کرد که خدمت به زائران امام رضا (ع) یک افتخار است. شهرداری سمنان با ایجاد یک کمپ زائر در ورودی غربی شهر و ایجاد یک پارک مسافر در مسیر بازگشت زائران، سعی نموده است تا خدمات ارزشمندی را به زائران فراهم آورد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.