میزان مصدومیت سردار آزمون تشخیص داده شده است. طبق اطلاعات پزشکان تیم ملی، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال، به دلیل کشیدگی بخشی از همسترینگ پا مصدوم شده است. طبق توصیه های پزشکی، او باید تقریباً سه هفته استراحت کند. سردار آزمون در دومین بازی خود در سال ۱۴۰۳، در روز دوم فروردین‌ماه، با پیراهن

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 2032
مصدومیت سردار آزمون

میزان مصدومیت سردار آزمون تشخیص داده شده است. طبق اطلاعات پزشکان تیم ملی، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال، به دلیل کشیدگی بخشی از همسترینگ پا مصدوم شده است. طبق توصیه های پزشکی، او باید تقریباً سه هفته استراحت کند. سردار آزمون در دومین بازی خود در سال ۱۴۰۳، در روز دوم فروردین‌ماه، با پیراهن تیم ملی ایران، در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در برابر ترکمنستان به ترکیب تیم اضافه شده و گل دوم با فرار از پشت محوطه جریمه و شوت بغل پای زمینی را به ثمر رساند. اما متأسفانه قبل از پایان نیمه اول، اتفاق تلخی برای او رخ داد که منجر به مصدومیت و غیبت او از میادین به مدت یک ماه شد.

این ستاره خط حمله تیم ملی ایران، که در ماه‌های اخیر آمادگی بالایی داشته و در دیدار مقابل ترکمنستان نیز بسیار کوشا بوده است، در دقیقه دوم اضافه‌شده به نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. شدت مصدومیت او باعث شده است که علاوه بر غیبت در بازی برگشت مقابل ترکمنستان، در شش مسابقه مهم باشگاهی نیز غایب باشد.

سردار آزمون، پس از نتایج موفق در جام ملت‌های آسیا و تغییر سرمربی در تیم آ.اس. رم و حضور دانیله ده‌روسی، تجربه‌های بهتری را به دست آورد. او سه بار شانس حضور در ترکیب تیم را در رقابت‌های سری آ و لیگ اروپا به دست آورد. اما به ناگهان، در بدترین زمان که در اوج آمادگی خود بود، با مصدومیت روبرو شد و از روی سکوها به عنوان ناظر در مسابقات جالوروسی حاضر خواهد شد.

مهاجم ایرانی تیم رم، که توانست در سری آ دو گل به ثمر برساند، به دلیل مصدومیت در ناحیه همسترینگ در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان، حداقل یک ماه از میادین غایب خواهد بود. این شرایط موجب شده تا حداقل در چهار دیدار لیگ ایتالیا و دو بازی حساس لیگ اروپا، حاضری نداشته باشد.

تیم رم اولین بازی خود پس از تعطیلات فیفا در روز سیزدهم فروردین‌ماه در هفته سی‌ام سری آ ایتالیا را با لچه برگزار خواهد کرد، اما سردار آزمون به دلیل آسیب دریافتی در این بازی حاضر نخواهد بود. از آن پس، رقابت‌های حساس دیگری را نیز از دست خواهد داد، از جمله دربی دلاکاپیتاله و دو بازی اروپایی با تیم آ.ث. میلان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا.

با غیبت حداقل یک ماهه از میادین، سردار آزمون در چهار دیدار مقابل لچه، لاتزیو، اودینزه و بولونیا در سری آ ایتالیا و همچنین در دو بازی رفت و برگشت با تیم آ.ث. میلان در لیگ اروپا، حاضر نخواهد بود. این وضعیت، بدترین اتفاق برای ستاره ایرانی است، زیرا او امیدوار بود با آمادگی اخیر خود، دوباره به ترکیب جالوروسی بازگردد و توانمندی خود را به نمایش بگذارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.