بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI 100) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با موفقیت برگزار شد. در این همایش، نام چهار شرکت از گروه گل‌گهر در لیست صد شرکت برتر ایران به چشم می‌خورد. شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توسعه آهن‌وفولاد گل‌گهر، جهان‌فولاد سیرجان و سرمایه‌گذاری و توسعه

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۸
کد خبر : 1504
شرکت برتر ایران (IMI100)

بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI 100) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با موفقیت برگزار شد. در این همایش، نام چهار شرکت از گروه گل‌گهر در لیست صد شرکت برتر ایران به چشم می‌خورد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

توسعه آهن‌وفولاد گل‌گهر، جهان‌فولاد سیرجان و سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر از جمله شرکت‌هایی هستند که در این رویداد به لحاظ میزان فروش و درآمد، در بین صد شرکت برتر ایران قرار گرفته‌اند.

در این بین، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر پس از شرکت فولادمبارکه اصفهان و شرکت توسعه آهن‌وفولاد، در جایگاه دوم در گروه فلزات آهنی قرار گرفت. همچنین، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر با یک صعود 20 رتبه‌ای، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو، تندیسی کسب کرد و برای اولین بار در لیست صد شرکت برتر ایران قرار گرفت.

همچنین، بر اساس گزارش ارائه شده توسط سازمان مدیریت صنعتی و با توجه به شاخص بالاترین ارزش بازار، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر موفق به کسب رتبه چهارم شد.

رویداد رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI 100) به صورت سالیانه با راهبری سازمان مدیریت صنعتی و تحت نظر وزارت صنعت برگزار می‌شود. از جمله اهداف اصلی این همایش می‌توان به تولید اطلاعات درباره بنگاه‌های اقتصادی کشور، شفاف‌سازی فضای کسب و کار، اثرگذاری در اقتصاد ملی، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی و کمک به برنامه‌ریزی اقتصادی در کشور اشاره کرد.

با نگاه اجمالی به عملکرد شرکت‌های گروه گل‌گهر در رتبه‌بندی IMI 100، می‌توان به وجود تأثیر مثبت فعالان عرصه صنعت در اقتصاد ایران و نیز ادای وظیفه گروه گل‌گهر در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص “مهار تورم و رشد تولید” اشاره کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.