رئیس جمهور، درباره تداوم جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در برابر مردم مظلوم و مقاومت کننده غزه، و ناتوانی سازمان‌های بین‌المللی در متوقف کردن این جنایات، تأکید کرد و بر اهمیت اقدامات هماهنگ کشورهای اسلامی برای فشار به این رژیم به منظور متوقف کردن ماشین کشتار و جنایت در غزه تأکید کرد. در گفت‌وگوی تلفنی

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 1489
Pakistan to improve border security

رئیس جمهور، درباره تداوم جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در برابر مردم مظلوم و مقاومت کننده غزه، و ناتوانی سازمان‌های بین‌المللی در متوقف کردن این جنایات، تأکید کرد و بر اهمیت اقدامات هماهنگ کشورهای اسلامی برای فشار به این رژیم به منظور متوقف کردن ماشین کشتار و جنایت در غزه تأکید کرد. در گفت‌وگوی تلفنی بین سید ابراهیم رئیسی و عارف رحمان علوی، این موضوع مورد بحث قرار گرفت.

تلاش برای بهبود امنیت مرزهای پاکستان

وی همچنین تأکید کرد که پاکستان باید بیشتر تلاش کند تا امنیت مرزها را بهبود بخشد و بهره‌برداری از ظرفیت‌های بسیاری که دو کشور در حوزه همکاری‌ها، به ویژه در زمینه انرژی، دارند، امیدوار است که مقامات دو کشور جدیت بیشتری به خرج دهند تا این ظرفیت‌ها را به ارمغان بیاورند.

عارف رحمان علوی، رئیس جمهور پاکستان

در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین با تقدیر از نقش رهبری جمهوری اسلامی ایران در حمایت و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین، اظهار امیدواری کرد که تلاش و اقدام هماهنگ و مشترک کشورهای اسلامی می‌تواند فشاری بیشتر بر رژیم صهیونیستی به منظور توقف جنایات آنها در غزه ایجاد کند.

رئیس جمهور پاکستان، با تأیید نظر رئیس جمهور ایران درباره ناتوانی سازمان‌های بین‌المللی، از جمله شورای امنیت سازمان ملل، در دفاع از حقوق ملت فلسطین و توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: باید به دنبال تغییر جدی ساختار سازمان‌های بین‌المللی باشیم و مسلمانان باید در این زمینه رهبری کنند.

وی همچنین در ارتباط با حمله تروریستی اخیر و شهادت تعدادی از حافظان امنیت کشورش، تسلیت خود را به رئیس جمهور، دولت و ملت ایران اعلام کرد و تأکید کرد که دولت پاکستان تمام تلاش خود را برای ارتقای امنیت مرزهای مشترک و جلوگیری از فعالیت گروه‌های معاند و تروریستی در این مناطق انجام خواهد داد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.