روابط عمومی نظام پزشکی اعلام کرد که با تلاش مستمر رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی و همراهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نرخ رشد تعرفه‌های خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی در جلسه اخیر هیئت دولت تصویب شده است. معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در این زمینه اظهار کرد که اگرچه تعرفه‌ها قبل از

تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 2029
خدمات پزشکی

روابط عمومی نظام پزشکی اعلام کرد که با تلاش مستمر رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی و همراهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نرخ رشد تعرفه‌های خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی در جلسه اخیر هیئت دولت تصویب شده است.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در این زمینه اظهار کرد که اگرچه تعرفه‌ها قبل از شروع سال جدید به هیئت دولت ارائه نشده بود، اما در اولین جلسه هیئت وزیران و قبل از سال گذشته، نرخ تعرفه‌ها تصویب شده است.

رضا لاری‌پور افزود: با اینکه عدد گلوبال مصوب اعضای شورای عالی بیمه سلامت تغییر کرده است، اما در جزئیات تعرفه‌گذاری، هزینه ویزیت به نسبت پنجاه درصد و جزئیات فنی و حرفه‌ای به تناسب با نرخ تورم کشور افزایش خواهد یافت.

وی افزود: اگرچه تلاش شده است تا برخی اجزای تعرفه با تأخیر کمتر از نرخ تورم تغییر کنند، اما این افزایش همچنان نمی‌تواند به‌طور کامل نیازهای مراکز درمانی و ارائه‌دهندگان خدمات سلامت را تامین کند، به دلیل رشد ناکافی تعرفه‌ها در سال‌های گذشته.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.