شهرداری کلانشهر شیراز با تاکید بر اهمیت تقویت زیرساخت‌های گردشگری در برنامه‌های کوتاه و میان‌مدت شهرداری، اعلام کرد که اجرای پنج زیرساخت مؤثر در این شهر آغاز شده است. محمدحسن اسدی، شهردار شیراز، اظهار داشت که در هر کوچه و کنار شیراز، آثار و رویدادهایی وجود دارد که تاکنون از آن‌ها برای رونق گردشگری بهره‌برداری

تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر : 1040
شیراز

شهرداری کلانشهر شیراز با تاکید بر اهمیت تقویت زیرساخت‌های گردشگری در برنامه‌های کوتاه و میان‌مدت شهرداری، اعلام کرد که اجرای پنج زیرساخت مؤثر در این شهر آغاز شده است. محمدحسن اسدی، شهردار شیراز، اظهار داشت که در هر کوچه و کنار شیراز، آثار و رویدادهایی وجود دارد که تاکنون از آن‌ها برای رونق گردشگری بهره‌برداری نشده است، و جشنواره خرمالو و انار باغات قصردشت یکی از این موارد است.

گردشگری، عاملی است که در تحول اقتصاد شیراز نقش بسزایی ایفا می‌کند

وی افزود که در شیراز ده‌ها و صدها فرصت برای توسعه و توجه وجود دارد و تقویت زیرساخت‌های گردشگری بهبود و تحول قابل توجهی در اقتصاد شهر خواهد داشت و رضایت ۲ میلیون نفر از این تحولات همراه خواهد بود.

وی گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد پنج زیرساخت گردشگری شامل پارک آبی، آکواریوم، باغ پرندگان، شهربازی و تله‌کابین در شیراز در حال پیگیری است. اجرای پارک آبی و آکواریوم شیراز قبلاً آغاز شده و بررسی‌ها برای ایجاد باغ پرندگان نیز به پایان رسیده است.

او ادامه داد: مذاکرات با سرمایه‌گذاران برای ایجاد شهربازی بزرگ و تله‌کابین در شیراز نیز آغاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.