نمایشگاهی با موضوع آزاد و با استفاده از شیوه‌های خوشنویسی نسخ، ثلث، شکسته و نستعلیق، از پانزدهم تا هجدهم بهمن‌ماه جاری در نگارخانه میرعلی تبریزی خانه فرهنگ تبریز برگزار خواهد شد. استاد حسن کرمانی، هنرمند برجسته خوشنویسی کشور و اولین استاد رسمی انجمن خوشنویسان ایران در آذربایجان شرقی، در چهار رشته و گرایش خوشنویسی، شامل

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 1355
حسن تقی‌زاده کرمانی

نمایشگاهی با موضوع آزاد و با استفاده از شیوه‌های خوشنویسی نسخ، ثلث، شکسته و نستعلیق، از پانزدهم تا هجدهم بهمن‌ماه جاری در نگارخانه میرعلی تبریزی خانه فرهنگ تبریز برگزار خواهد شد. استاد حسن کرمانی، هنرمند برجسته خوشنویسی کشور و اولین استاد رسمی انجمن خوشنویسان ایران در آذربایجان شرقی، در چهار رشته و گرایش خوشنویسی، شامل نستعلیق، شکسته، نسخ و ثلث، فعالیت می‌کند و در جشنواره‌های مختلف کشوری و بین‌المللی، عناوین برتری را کسب کرده است.

همچنین، نمایشگاه کتاب “فرهنگ زندگی و انقلاب اسلامی” در مرند نیز گشایش یافته است. در آیین برپایی و افتتاح این نمایشگاه، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مرند اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت سی وچهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در طول دهه فجر سال جاری برگزار می‌شود و بیش از دو هزار عنوان کتاب با موضوعاتی مانند علوم قرآنی، انقلاب اسلامی، بصیرت، فتنه انگیزی و فتنه انگیزان تاریخ، بیداری اسلامی، تاریخ انقلاب اسلامی، تفکرات و آموزه‌های اخلاقی امام خمینی و رهبری، دفاع مقدس و فرقه‌شناسی جمع‌آوری شده است. کتب این نمایشگاه با تخفیف ویژه تا 40 درصد در دسترس عموم قرار گرفته‌اند.

نمایشگاه مذکور همزمان با 100 نقطه از کشور در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مرند در دو نوبت صبح و عصر، از ساعت 9 صبح تا هفت شب برپا خواهد بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.