وزیر کشور در ماموریت سال جاری این وزارتخانه، تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۳ و ارائه خدمات بهتر و افزایش مشارکت مردم را به عنوان هدف قرار داد. او اعلام کرد که شرایط کشور برای جهش آماده است. احمد وحیدی در اولین روزهای رسمی کار اداری، در حضور مدیران و کارکنان وزارت کشور،

تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 2041
احمد وحیدی در اولین روزهای رسمی کار اداری

وزیر کشور در ماموریت سال جاری این وزارتخانه، تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۳ و ارائه خدمات بهتر و افزایش مشارکت مردم را به عنوان هدف قرار داد. او اعلام کرد که شرایط کشور برای جهش آماده است.

احمد وحیدی در اولین روزهای رسمی کار اداری، در حضور مدیران و کارکنان وزارت کشور، افزود: وزارت کشور مجموعه‌ای از خدمات امنیتی، اجتماعی، سیاسی و غیره را ارائه می‌دهد و باید مطابق فرمان ابتدای سال رهبر معظم انقلاب، در ارائه خدمات جهشی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در هفته‌های اول سال، همه بخش‌ها باید تعریفی از جهش و شاخص‌های آن را در حوزه فعالیت خود ارائه کنند و سپس روش استفاده از ظرفیت بزرگ و بی‌پایان مردم مؤمن و عزیز را مشخص کنیم.

وزیر کشور تأکید کرد: در طول ۱۱ ماه باقیمانده از سال، باید تمام تلاش را برای دستیابی به این هدف در بخش‌های مرتبط به کار بگیریم.

وحیدی اعلام کرد: زیرساخت‌ها آماده شده‌اند و ما باید به کار جهشی بپردازیم. این یک پیام بزرگ برای آینده و سال جدید است.

همچنین، وی به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به کارکنان وزارت کشور، ترکیب سال جدید با ماه مبارک رمضان و ایام قدر را خوشبینی و خوشبختی تلقی کرد و اظهار کرد امیدوار است سال خوبی برای مردم ایران، مردم فلسطین و غزه باشد که پر از پیروزی و بشارت و نابودی رژیم صهیونیستی باشد.

وزیر کشور از تلاش‌های همه کارکنان وزارت کشور در سال گذشته قدردانی کرد و افزود: با توجه به نزدیکی شب‌های قدر که سرنوشت یک سال را مشخص می‌کنند، باید بگوییم که واقعیتاً سال جدید با این شب‌ها آغاز می‌شود.

وحیدی نیز از خانواده‌های کارکنان وزارت کشور تقدیر کرد و از خداوند متعال خواست که سال ۱۴۰۳، سالی پر از خیر و برکت و زمانی که ظهور خواهد داشت، باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.