با اطلاع رسانی از فراخوانی، ایرانسل به صاحبان کسب‌وکار و افرادی که ایده‌های نوآورانه در زمینه‌های مرتبط با هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهور برای توسعه سبک زندگی دیجیتال دارند، دعوت به همکاری می‌نماید. مرکز نوآوری ایرانسل، به منظور ایجاد ارزش در حوزه گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال، حمایت خود را از کسب‌وکارها

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر : 1200
ایرانسل

با اطلاع رسانی از فراخوانی، ایرانسل به صاحبان کسب‌وکار و افرادی که ایده‌های نوآورانه در زمینه‌های مرتبط با هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهور برای توسعه سبک زندگی دیجیتال دارند، دعوت به همکاری می‌نماید.

مرکز نوآوری ایرانسل،

به منظور ایجاد ارزش در حوزه گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال، حمایت خود را از کسب‌وکارها و ایده‌های نوآور در زمینه‌های مرتبط با هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهور در توسعه سبک زندگی دیجیتال اعلام می‌کند.

به این منظور، ایرانسل از صاحبان کسب‌وکار و افراد خلاق که ایده و یا محصولی در هر یک از حوزه‌های موردنظر این مرکز دارند، دعوت به عمل می‌آورد تا ایده‌های خود را با ایرانسل به اشتراک بگذارند و در صورت تأیید توسط تیم‌های داوری، مورد حمایت قرار گیرند.

مرکز نوآوری ایرانسل،

که زیرمجموعه ایرانسل‌لبز است، در زمینه‌های مختلفی حمایت می‌کند. این زمینه‌ها شامل توسعه خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، شناسه دیجیتال، امتیازدهی اعتباری، خدمات بر مبنای ابر، تبلیغات دیجیتال، ویدئو بر مبنای تقاضا و غیره است. در حوزه فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، زنجیره بلوکی، کلان داده، رباتیک، رایانش ابری، بیومتری، پردازش زبان طبیعی و غیره نیز فعالیت می‌کند.

بعد از پایان مهلت فراخوان در تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۲، ایرانسل‌لبز ایده‌های دریافتی را طبق روال معمول شتاب‌دهنده‌ها، به ارزیابی اولیه داخلی می‌گذارد. سپس از افراد و تیم‌های منتخب دعوت می‌شود تا طرح یا ایده خود را به صورت حضوری ارائه کنند و پس از این مرحله، نتیجه نهایی پذیرش یا عدم پذیرش به شرکت‌کنندگان اعلام خواهد شد.

صاحبان کسب و کار و افراد خلاق می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه زمینه‌های مورد حمایت، به وبسایت ایرانسل‌لبز مراجعه کرده و طرح یا ایده خود را تا تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۲ ارسال نمایند.

قبلاً در آبان ۱۴۰۲، ایرانسل دور جدیدی از حمایت از پژوهش‌های دانشگاهی را با تمرکز بر موضوع هوش مصنوعی اعلام کرده بود و از دانشجویان و پژوهشگران دعوت به همکاری نموده بود.

استراتژی ایرانسل در چند سال اخیر به سمت تبدیل شدن از یک شرکت خدمات ارتباط‌پایه (Telco) به یک شرکت فناوری‌محور (Techco) متمرکز شده است. این تغییر در هر دو لایه زیرساخت و سرویس و پلتفرم صورت می‌گیرد تا ایرانسل بتواند خدمات متنوعی را ارائه داده و زیست‌بوم دیجیتال کشور را قدرتمندتر کند. ایرانسل به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه تحول دیجیتال، به تحقق این هدف متعهد است و حمایت از نوآوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال را در برنامه‌های خود قرار داده است.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.