طبق گزارش برداشت روز سید مرتضی بختیاری در حاشیه مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تأکید کرد که شبکه بانکی در سال جاری در راستای توانمندسازی جامعه هدف، حمایت‌های قابل توجهی از برنامه‌های توسعه‌ای این نهاد را انجام داده است. او بانک رفاه کارگران را به عنوان یکی

تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 756
امداد امام خمینی (ره)

طبق گزارش برداشت روز

سید مرتضی بختیاری در حاشیه مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تأکید کرد که شبکه بانکی در سال جاری در راستای توانمندسازی جامعه هدف، حمایت‌های قابل توجهی از برنامه‌های توسعه‌ای این نهاد را انجام داده است. او بانک رفاه کارگران را به عنوان یکی از بانک‌های فعال و تأثیرگذار در این زمینه نام برد و بیان کرد که این بانک علاوه بر ارائه تسهیلات مالی برای توسعه اشتغال در میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، نقش مهمی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ایفا کرده است که لایق قدردانی است.

وی ادامه داد: به عنوان یکی از فعالیت‌های برجسته بانک رفاه کارگران در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی، می‌توان به تدارک جهیزیه برای نوعروسان یتیم اشاره کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد:

یکی از اقدامات اخیر بانک رفاه کارگران در راستای تامین جهیزیه نوعروسان یتیم، شامل مشارکت این بانک در تأمین جهیزیه ۶۲ نوعروس است. هر یک از این نوعروسان به مبلغ ۵۰ میلیون تومان تامین شده‌اند و این اقدام در هفته گذشته با هماهنگی و همکاری دکتر للـه‌گانی، مدیرعامل بانک، به اجرا درآمد.

وی بانک رفاه کارگران را به عنوان یکی از یاوران اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) توصیف کرد و اظهار کرد که حمایت‌های این بانک از جامعه هدف این نهاد، شایسته قدردانی است.

در پایان، بختیاری به اقدامات بانک رفاه کارگران در زمینه تسهیل ضمانت وام اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: این مهم نیز با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اجرا شده است و به عنوان یکی از اقدامات اثربخش بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی باید تقدیر و تشکر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.