با تأسیس مدیریت بانکداری شرکتی، بانک سامان بهبود قابل توجهی در عملیات بانکی ایجاد کرده و از طریق اختصاص بانکدار به شرکت، خدمات بانکی را ارائه می‌دهد. صنعت فلزات اساسی به عنوان یک صنعت استراتژیک و بسیار حیاتی، تحت تأثیر رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قرار می‌گیرد. با شناخت بهتر نیازهای بانکی و مالی

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 1339
Saman Bank is one of the activists in the field of basic metals

با تأسیس مدیریت بانکداری شرکتی، بانک سامان بهبود قابل توجهی در عملیات بانکی ایجاد کرده و از طریق اختصاص بانکدار به شرکت، خدمات بانکی را ارائه می‌دهد. صنعت فلزات اساسی به عنوان یک صنعت استراتژیک و بسیار حیاتی، تحت تأثیر رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قرار می‌گیرد. با شناخت بهتر نیازهای بانکی و مالی در این حوزه، بانک سامان خدمات مناسبی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

بانک سامان با توجه به اهمیت صنعت فلزات

به ویژه صنعت فولاد، توجه ویژه‌ای به این بخش نموده و در حمایت از آن قدم برداشته است. بانک سامان در گذشته همواره در کنار فعالان حوزه فلزات اساسی بوده و با آشنایی بیشتری با نیازهای مالی و بانکی این صنعت، از طریق همکاری با آن، محصولات مناسبی برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این بانک با تأسیس اداره تأمین مالی و مدیریت طرح‌ها، خدمات مشاوره‌ای خود را به فعالان صنعت ارائه می‌دهد. این خدمات شامل پرداخت تسهیلات ریالی در قالب اقساط مختلف برای تأمین سرمایه برای خریدهای داخلی و خارجی و تأمین مالی پروژه‌ها و واحدهای تولیدی در قالب تسهیلات بلندمدت است.

همچنین، بانک سامان با ارائه خدمات اعتبار اسنادی، نقش مهمی در حمایت از فعالان و تولیدکنندگان صنعت فلزات اساسی ایفا می‌کند. اعتبار اسنادی به عنوان یکی از رایج‌ترین ابزارهای پرداخت در معاملات بازرگانی شناخته می‌شود و بانک سامان خدمات اعتبار اسنادی داخلی را نیز ارائه می‌دهد. استفاده از این ابزار به تضمین پرداخت، افزایش سطح امنیت معامله و رعایت قوانین و مقررات استاندارد بین‌المللی کمک می‌کند.

بانک سامان با درک نیازها و چالش‌های صنعت فلزات

از جمله نقدینگی، تأمین مالی، صادرات و بازگشت ارز، اعتبار اسنادی داخلی و وارداتی، واردات ماشین‌آلات، تکنولوژی و دانش، خدمات متنوعی را در این حوزه ارائه می‌دهد.

بانک سامان تلاش می‌کند تا در موضوع ارسال حوالجات ارزی تسهیل‌گری خوبی انجام دهد و با ایجاد خدمات گسترده کارگزاری، پول را به دست فروشندگان برساند. این بانک با ارائه خدمات پرداخت‌های بین‌المللی و تهیه و ارسال به‌موقع ارز در صرافی سامان، نیازهای فعالان صنایع فلزات اساسی را برطرف می‌کند.

تأمین مالی، نرخ ارز و سرعت در انجام امور بانکی اولویت‌های اصلی در بخش فلزات اساسی هستند و بانک سامان با رفع این انگیزه‌ها، به رشد و توسعه این بخش کمک می‌کند.

بانک سامان همچنین با ارائه محصول تنخواه‌کارت

امکان مدیریت کارت‌ها و انجام عملیات را برای مشتریان فراهم می‌کند. این محصول امکاناتی مانند مدیریت تنخواه‌داری، شارژ آسان کارت‌ها و دسترسی به مانده و صورتحساب کارت‌ها را فراهم می‌کند. از مزایای تنخواه‌کارت می‌توان به شفافیت در عملیات تنخواه‌داری، شارژ آسان کارت‌ها و عدم نیاز به استفاده از حساب‌های شخصی تنخواه‌داران و دریافت صورتحساب اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.