در جلسه همایش جعبه سیاه کسب و کار که صبح جمعه 17 آذر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، دکتر داوود ذوالقدر در حضور خبرنگاران حاضر حضور یافت و درباره این موضوع اظهار داشت: ارائه جزئیات کسب و کار به صاحبان آن، یکی از مواردی است که در دوره‌های آموزشی برای مدیران

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 1116
Growth and success of managers

در جلسه همایش جعبه سیاه کسب و کار که صبح جمعه 17 آذر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، دکتر داوود ذوالقدر در حضور خبرنگاران حاضر حضور یافت و درباره این موضوع اظهار داشت: ارائه جزئیات کسب و کار به صاحبان آن، یکی از مواردی است که در دوره‌های آموزشی برای مدیران تشریح می‌شود.

رشد و موفقیت مدیران بر اساس بلوغ فکری آن‌ها تأمین می‌شود

او با اعلام آن که کسب و کارها توسط ما به صورت عملی و اجرایی هدایت می‌شوند و نقاط ضعف آن‌ها رفع می‌شود، اظهار داشت: تا کنون برای بیش از ۷۰ کسب و کار، برنامه‌های عملی و اجرایی ارائه شده است که باعث ادامه فعالیت آن‌ها با موفقیت شده است.

مدیرعامل آکادمی ۴D که در حوزه‌های مختلف پوشاک، مواد غذایی و هم اکنون چوب فعالیت داشته است، به تجربه ۱۷ سال حضور خود در کسب و کارها و شغل‌های مختلف اشاره کرد.

در پاسخ به سوال اقتصادتهران درباره انتظارات او از صاحبان کسب و کار، او به یادآوری کرد:

آرزو دارم هر فرد حداقل دو ساعت در سمینارهایی که توسط من برگزار می‌شود، شرکت کند، زیرا هدفم ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد برای پیشرفت در مسیر موفقیت است و این اصول کار ما را تشکیل می‌دهد.

به گفته ذوالقدر، ما برای هر کسب و کار، بهترین جزئیات مربوط به آن را ارائه می‌دهیم و به همین دلیل توجه به جزئیات، اصلی‌ترین نقطه قوت فعالیت ما محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است سومین همایش جعبه سیاه کسب و کار امروز از ساعت ۸ تا ۱۴ در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور جمعی از علاقمندان برگزار شد.

باید اشاره کرد که عوامل اجرایی این همایش، یکی از بهترین عوامل اجرایی برگزاری چنین رویدادهایی بودند که از ابتدا با مهمانان مراسم به گرمی برخورد و رفتار کردند.

بدون شک، یکی از عوامل اصلی موفقیت در برگزاری هر همایش، وجود تیم مجرب اجرایی و عوامل دست‌اندرکار آن است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.