مشکل ورود برانکو ایوانکوویچ به ایران توسط باشگاه پرسپولیس حل شده است و اکنون می‌بایست منتظر باشیم که او به تیم قرمزها چه پاسخی خواهد داد. بر اساس اطلاعات دریافتی، پس از جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس موفق شد مبلغ مورد نیاز برای پرداخت مطالبات مالیاتی ایوانکوویچ را تامین کند. برنامه‌ریزی شده است که

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 1510
Bronco in the Persepolis team

مشکل ورود برانکو ایوانکوویچ به ایران توسط باشگاه پرسپولیس حل شده است و اکنون می‌بایست منتظر باشیم که او به تیم قرمزها چه پاسخی خواهد داد.

بر اساس اطلاعات دریافتی، پس از جلسه امروز هیئت مدیره

باشگاه پرسپولیس موفق شد مبلغ مورد نیاز برای پرداخت مطالبات مالیاتی ایوانکوویچ را تامین کند.

برنامه‌ریزی شده است که مدیران باشگاه پرسپولیس فردا به اداره مالیات مراجعه کرده و جریمه دیرکرد مالیات چهار سال قبل برانکو را پرداخت کنند تا او هیچ مشکلی برای ورود به ایران نداشته باشد.

افزوده شده است که شرکت طبیعت به عنوان اسپانسر جدید پرسپولیس، این مبلغ را برای تیم قرمزها تامین کرده است تا بتوانند یکی از موانع ورود برانکو به ایران را برطرف کنند.

همچنین، باشگاه پرسپولیس قصد دارد پیشنهاد جدید خود را به برانکو ایوانکوویچ ارائه کند و مدیران این باشگاه امیدوارند این بار بتوانند به نظر او توجه بیشتری جلب کنند.

آیا برانکو ایوانکوویچ قبلاً پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس را رد کرده است؟

بله، برانکو ایوانکوویچ در گذشته پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس را رد کرده است.

آیا ایوانکوویچ در حال حاضر در یک باشگاه دیگر فعالیت می‌کند؟

متأسفانه، من اطلاعات آخرین وضعیت یا فعالیت‌های برانکو ایوانکوویچ را در حوزه فوتبال پس از تاریخ بروز آوری داده‌های من (سپتامبر ۲۰۲۱) ندارم. لطفاً برای اطلاعات به‌روز و دقیق درباره فعالیت‌های ایوانکوویچ، منابع خبری معتبر یا رسمی را مورد استفاده قرار دهید.

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.