لاغری و تناسب اندام به کمک رژیم خام گیاه خواری ۳ روزه شما به کمک رژیم های غذایی مختلف می توانید علاوه بر لاغری و تناسب اندام شرایط جسمی خود را تغییر دهید، در واقع بهره گیری از مواد غذایی ارزشمند و با کالری متناسب در رژیم غذایی می تواند سلامت جسمی شما را تضمین

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۹
کد خبر : 679
نودلز

لاغری و تناسب اندام به کمک رژیم خام گیاه خواری ۳ روزه

شما به کمک رژیم های غذایی مختلف می توانید علاوه بر لاغری و تناسب اندام شرایط جسمی خود را تغییر دهید، در واقع بهره گیری از مواد غذایی ارزشمند و با کالری متناسب در رژیم غذایی می تواند سلامت جسمی شما را تضمین کند. امروزه رژیم های غذایی مختلفی وجود دارد، که شما به کمک آن ها علاوه بر لاغری و تناسب اندام می توانید شرایط جسمی خود را نیز تغییر دهید، یکی از بهترین رژیم های غذایی برای آقایان و بانوان قطعا رژیم خام گیاه خواری ۳ روزه می باشد، این رژیم در کوتاه ترین زمان ممکن بهتری نتایج را به وجود می آورد و همچنین باعث دفع سموم موجود در بدن می شود. حتی بررسی های جدید توسط گروهی از پزشکان رعایت این رژیم را پیش از هرگونه اقدامی به بارداری یک الزام می دانند، چون بدن به کمک این رژیم شرایط جسمی بهتری را پیدا کرده و در نهایت شما بارداری ایمن تری خواهید داشت، در این رژیم شما مصرف مواد غذایی را به شیوه ای متفاوت دنبال می کنید و در این مدت زمان کوتاه شرایط جسمی شما به طور کامل تغییر پیدا خواهد کرد.

صبحانه خام گیاه خواری:

یکی از وعده های غذایی بسیار مهم و ضروری در هر رژیم غذایی صبحانه می باشد، در واقع شما با میل کردن صبحانه می توانید بسیاری از فعالیت های مختلف بدن خود را نظم ببخشید. صبحانه خام گیاه خواری در مقایسه با سایر رژیم های غذایی بسیار متفاوت می باشد و همچنین شما در این صبحانه علاوه بر رفع نیازهای غذایی بدن خود انرژی بیشتری نیز در طول روز خواهید داشت. صبحانه خام گیاه خواری شامل موارد زیر می شود، برای رعایت هرچه بیشتر و بهتر این رژیم حتما مواد غذایی زیر را به عنوان صبحانه میل کنید:

  • پنیر سویا یا توفو: این پنیر سرشار از آنتی اکسیدان های مختلف است، که به حذف رادیکال های آزاد بدن کمک می کند، این پنیر در کنار تامین انرژی مورد نیاز بدن از میزان کالری کمتری نیز برخوردار می باشد، مقدار مصرفی این پنیر در وعده صبحانه فقط ۱۰۰ گرم است.
  • شیر نارگیل: به عنوان یک نوشیدنی مقوی و مغذی می توانید از شیر نارگیل در وعده صبحانه استفاده کنید، این شیر حاوی بیشترین میزان از ویتامین های ضروری است و حتی سلامت قلب شما را تضمین می کند، در کنار صبحانه خود مصرف این شیر را فراموش نکنید.
  • موز: یکی از بهترین میوه های ارگانیک که منبع غنی از پتاسیم نیز شناخته می شود، قطعا موز است، مصرف موز در وعده صبحانه به عنوان یک میوه طبیعی توصیه می شود. موز از کالری بسیار کمی برخوردار است و برای این رژیم کاملا مناسب شناخته می شود.
  • اوتمیل: یکی از غلات فرآوری شده که در سال های اخیر در رژیم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، اوتمیل می باشد، این ماده غذایی در وعده صبحانه نیز به همراه شیر می تواند میل شود، اوتمیل باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می شود.

لیست غذاهای خام خواری:

شما به عنوان فردی که قصد رعایت کردن این رژیم را دارید، باید در طول مدت زمانی که این رژیم را رعایت می کنید، تنوع غذایی نیز داشته باشید، تحت چنین شرایطی تمامی نیازهای اولیه بدن خود را به راحتی می توانید برطرف کنید. همچنین رژیم گرفتن در شرایطی که تنوع غذایی بیشتر است، بسیار راحت تر می باشد و شما میل و رغبت بیشتری به این رژیم پیدا خواهید کرد. برخلاف باورها لیست غذاهای خام خواری متنوع است و شما بر اساس ذائقه خود هر یک را که دوست داشته باشید، می توانید انتخاب کنید. انواع غذاهایی که در رژیم خام خواری وجود دارند، از ارزش غذایی بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و به همین جهت بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

  • جوانه گندم: از غذاهایی که همیشه در رژیم خام خواری وجود دارد، جوانه گندم می باشد، جوانه گندم به تنهایی یک‌ غذای کامل به شمار می آید و سلامت گوارش و تیروئید شما را تضمین می کند، مصرف جوانه گندم در رژیم خام خواری باعث لاغری بیشتر شما در طول یک دوره رژیم قطعا خواهد شد.
  • جلبک دریایی خام: جلبک دریایی اگر به صورت خام میل شود، حاوی میزان فیبر و کلروفیل بیشتری خواهد بود و در نتیجه سلامت جسمی شما حین این رژیم تضمین شده خواهد بود. جلبک دریایی به عنوان یک غذای کامل در این رژیم شناخته می شود، که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی می باشد.
  • سبزیجات و سالادها: انواع صیفی جات و سبزیجات در این رژیم به عنوان یک غذای کامل شناخته می شود، شما با خوردن چنین مواد غذایی علاوه بر کاهش سایز خود می توانید به سلامت دستگاه گوارشی خود نیز کمک شایانی کنید. تحت چنین شرایطی شما می توانید بهترین نتایج را از رژیم غذایی خود دریافت کنید.

نودلز

-نودلز: از دیگر غذاهایی که در رژیم خام خواری از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، نودلز است، این ماده غذایی از میزان کالری بسیار کمی برخوردار می باشد و همچنین باعث دریافت نتایج مثبت بیشتری می شود، شما به کمک این ماده غذایی می توانید نتایج مثبتی را از رژیم غذایی خود دریافت کنید.

معجزات خام گیاه خواری:

این رژیم غذایی در سال های گذشته به اوج محبوبیت خود رسیده است و علت اصلی این مسئله معجزات این رژیم می باشد، شما به کمک رژیم خام گیاه خواری می توانید بسیاری از مشکلات جسمی خود را برای همیشه درمان کنید و حتی سبک زندگی سالم تری را دنبال کنید. این رژیم باعث از بین رفتن توده های چربی در بخش های مختلف بدن می شود، در سایه این رژیم شما می توانید عملکرد دستگاه گوارش خود را نظم ببخشد و حتی تعداد باکتری های مفید را روده را افزایش دهید، رژیم خام گیاه خواری به سلامت قلب کمک می کند. این رژیم باعث کنترل فشار خون شده و حتی خطر بروز هرگونه حمله قلبی را نیز تا سر حد قابل توجهی کاهش می دهد.

معجزات خام گیاه خواری

به کمک این رژیم شما می توانید عادت ماهانه خود را تنظیم کرده و از بروز بیماری های مختلف زنان جلوگیری کنید. از دیگر معجزات خام گیاه خواری لاغری و تناسب اندام در مدت زمان کوتاه تر می باشد، این رژیم باعث بزرگ شدن توده های عضلانی در بدن می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.